TNT אקספרס ישראל השיקה את הסלוגן "הכל אפשרי"

בכנס לקוחות החברה הדגימו המנהלים הבכירים של החברה את גישת 'הכל אפשרי' והגישו ללקוחות כיבוד ומשקאות כשהם לבושים כמלצרים


00:00 ,27.05.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

בכנס לקוחות החברה הדגימו המנהלים הבכירים של החברה את גישת 'הכל אפשרי' והגישו ללקוחות כיבוד ומשקאות כשהם לבושים כמלצרים
 
חברת TNT אקספרס ישראל השיקה את הסלוגן Sure We Can המתלווה ללוגו המוכר של החברה, במסגרת אירוע הלקוחות השנתי, שהתקיים השנה באולם אושן בגני התערוכה בתל אביב.
בכנס, שעמד בסימן Sure We Can הדגימו המנהלים הבכירים של החברה את גישת 'הכל אפשרי' והגישו ללקוחות כיבוד ומשקאות כשהם לבושים כמלצרים. כמו כן הוקרן באירוע קליפ מיוחד, שהוכן על ידי עובדי החברה.
 
אירוע הלקוחות השנתי מצטרף לשורה של מהלכים שיווקיים, שעשתה החברה במסגרת השקת הסלוגן החדש, ובכללם הוספת הסלוגן לצי רכבי החברה.
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל, אמר כי "הסלוגן Sure We Can מדגיש את גישת 'הכל אפשרי', המאפיינת את הדרך שבא אנו פועלים מול לקוחותינו. כל החברות בשוק האקספרס מספקות את אותם שירותים פחות או יותר. לכן, על מנת לבדל את עצמנו מהמתחרים, לא מספיק להגיד מה אנחנו עושים. חשוב לנו להדגיש איך אנחנו עושים זאת".
 
חברת TNT אקספרס היא חברת משלוחי האקספרס המובילה באירופה והרביעית בגודלה בעולם. החברה מובילה מידי שבוע 4.4 מיליון חבילות, מסמכים ומטענים ללמעלה מ-200 מדינות ברחבי העולם דרך 2,409 סניפים ומרכזי מיון הפזורים ברחבי העולם. החברה מעסיקה יותר מ- 78,000 אנשים ברחבי העולם ומפעילה צי של 48 מטוסים ו-26,310 כלי רכב. הכנסות החברה ב- 2009 היו כמעט 6 מיליארד יורו והרווח התפעולי עמד כ-200 מיליון יורו.
 
חברת TNT  אקספרס ישראל היא בבעלות מלאה של החברה האם. משרדי הסניף הישראלי של החברה, אשר החל את פעילותו בארץ בשנת 1998, ממוקמים בלוד, וכיום עובדים בו כ-150 עובדים.