FedEx Express העולמית רוכשת את פליינג קרגו אקספרס

פליינג קרגו אקספרס ייצגה את ענקית הבלדרות FedEx Express לאורך 30 שנה. ״עסקה מרגשת זו עם היכנסה לתוקף, ממנפת את הקשר עם השוק הישראלי״, אמר נשיא FedEx Express באירופה


11:48 ,16.01.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

לאחר כשלושים שנים של שיתוף פעולה הדוק במתן שירותי אקספרס בינלאומיים לשוק הישראלי, הגיעו  FedEx Express וקבוצת פליינג קרגו להסכם מותנה במסגרתו FedEx Express תרכוש את פעילות חטיבת האקספרס הבינלאומית של קבוצת פליינג קרגו בישראל.

 

נציין כי הודעה זו על ההסכם באה לקראת סיום תקופת הזיכיון של פליינג קרגו בייצוג FedEx Express בישראל. ככל הידוע הרכישה כפופה לאישורים רגולטוריים והיא צפויה להתממש במחצית הראשונה של שנת 2019, כך שעם סגירת העסקה, הסכם הזכיינות הנוכחי בין FedEx Express וקבוצת פליינג קרגו יגיע לסיומו.

 

בחברת פליינג קרגו אקספרס ציינו כי כל פעילות האקספרס הבינלאומית תמשיך לפעול באותה המתכונת, ולדברי דובר החברה, בכוונת FedEx Express להרחיב את סל המוצרים לשוק הישראלי ואף להדק ולחזק את הקשר עם הלקוחות בישראל. עוד נמסר כי הנהלת החברה וצוות העובדים שהפעילו את העסק עד כה, ימשיכו להוביל את החברה.

 

נזכיר כי FedEx Express החלה לפעול בישראל באמצעות החטיבה הבינלאומית של פליינג קרגו אקספרס בשנת 1990 והיא מספקת מגוון רחב של שירותי תובלת אקספרס בינלאומיים. בשנת 2016 רכשה FedEx Express העולמית את ענקית האקספרס TNT ולכן, עד לקבלת האישור הרגולטורי וסגירת העסקה, FedEx Express באמצעות TNT (חברת הבת שלה בישראל) ופעילות האקספרס הבינלאומית של קבוצת פליינג קרגו - ימשיכו לפעול כחברות נפרדות.

 

״ישראל היתה ועודנה שוק חשוב עבור FedEx. המוניטין החזק שלנו בשוק, מבוסס על קרוב ל- 30 שנות אמון עם השותף שלנו, פליינג קרגו והעובדים בה״, ציין ברט נפייר, נשיא FedEx Express אירופה ומנכ״ל TNT. ״עסקה מרגשת זו עם היכנסה לתוקף, ממנפת את הקשר עם השוק הישראלי ומאפשרת להציע ללקוחות מגוון רחב יותר של שירותים תוך נגישות מלאה לרשת העולמית שלנו, שאין לה תחרות״.

 

נציין כי הזכיין הישראלי, פליינג קרגו אקספרס, הינו חלק מקבוצת פליינג קרגו – קבוצת חברות ישראלית המספקת פתרונות לוגיסטיים מלאים לניהול שרשרת האספקה והיא תמשיך להחזיק ולנהל פעילויות אלו.

 

״היתה זו זכות להציג את FedEx Express לשוק הישראלי״, ציינו אבי ודני רייק, בעלי חברת פליינג קרגו. ״צעד זה מדגים את היחסים המוצלחים. אנו משוכנעים כי בעוד קבוצת פליינג קרגו תמשיך לפתח את עסקי הלוגיסטיקה וההפצה האחרים שלנו, FedEx Express אף תספק מענה טוב יותר לצרכי הלקוחות המתפתחים בישראל״.