DHL תשקיע 108 מיליון דולר בהרחבת ה-HUB בצפון אמריקה

ענקית בלדרות האקספרס משדרגת תשתיות במרכזי ההפצה שלה ברחבי העולם. ה-HUB בשדה התעופה סינסנטי-צפון קנטקי מטפל ב-46 מיליון משלוחים בשנה


10:58 ,10.06.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

ענקית בלדרות האקספרס DHL אקספרס הודיעה עלה שקעה של 108 מיליון דולר בהחרבת ה-HUB האווירי שלה בצפון אמריקה, הממוקם בשדה התעופה של סינסינטי/צפון קנטקי (CVG).

 

ההשקעה במטרה לעמוד בגידול בדרישה ההולכת וגוברת למשלוח בסחר אלקטרוני וכן בסחר הגלובלי.

 

במסגרת העבודות יוספו למרכז ההפצה שערים נוספים, שיוכלו לעמוד במספר מטוסים נוסף שינחתו/ימריאו משדה התעופה, הרחבת שטח האיחסון והתקנת ציוד חדיש למיון חבילות.

 

מנכ"ל DHL אקספרס באמריקות סטפן פנוויק: "ההשקעה מדגישה את המחויבות של DHL לשוק באמריקה ואת התפקיד המרכזי שמשחק מרכז ההפצה שלנו בחיבור סינסנטי וצפון קנטקי לרשת הגלובלית. הרחבת היכולות תתמקד בשיפור התשתיות והיעילות של המרכז".

 

ה-HUB של DHL בסינסטי וצפון קנטקי מטפל ב-46 מיליון משלוחים בינלאומיים בשנה המגיעים לשווקים בארצות הברית, קנדה, מקסיקו ואמריקה הלטינית.

 

במהלך השנה האחרונה הודיעה DHL על השקעה בסך 200 מיליון דולר להכפלת הקיבולת של ה-HUB האירופאי, הממוקם בלייפציג, גרמניה; השקעה של 85 מיליון דולר ב-HUB חדש עבור אזור דרום-מזרח אסיה, שימוקם בסינגפור; והשקעה של 177 מיליון דולר בהרחבת אפשרויות ההפצה במזרח התיכון ובצפון אפריקה. במקביל משדרגת החברה את צי המטוסים שלה.