חברת DHL ישראל יוצאת בקמפיין פרסומי להעלאת המודעות לשירותי האקספרס שלה. הקמפיין, שיעלה במקביל ב- 50 מדינות ברחבי העולם בו זמנית, יופיע בישראל החל מהשבוע בערוצי הטלוויזיה המסחריים והרדיו האזורי. משך הקמפיין כחודש וחצי.
DHL העולמית קיבלה החלטה אסטרטגית לפעול להעלאת המודעות לפעילות החברה בישראל ולתחום משלוחי האקספרס הבינלאומיים. לצורך כך תשקיע DHL כ- 12 מיליון ₪ במהלך שיווקי כולל שייפרש על פני שלוש שנים. בנציגות בישראל מנמקים את ההחלטה להשקיע סכום מתוך אמון בכלכלה הישראלית.
נציין כי מסע הפרסום הנוכחי מצטרף להסכם השותפות הלוגיסטית בין DHL ישראל למכבי תל אביב שנחתם לאחרונה.
בתשדירי החסות של הקמפיין החדש מוצגת משאית של DHL שמעבירה סחורות ממקום אחד לשני בעולם במהירות הבזק. בתהליך ההעברה הופכת המשאית לפס אור צהוב כדי להמחיש את הפריסה הבינלאומית של DHL ואת המהירות הגדולה בה הדבר מתבצע. באחד התשדירים, מופיע תכשיט לבגד שנרכש במילאנו, וכבר למחרת הוא מוצג על חולצתה של דוגמנית בתצוגת אופנה בתל אביב. התשדיר נחתם במשפט "אתמול נרכש במילאנו - היום הוא מוצג בתל אביב". המוסיקה שתלווה את הקמפיין הינה גרסת כיסוי חדשה לשיר "Ain't no mountain high enough"- שיר ששימש את החברה בפרסומות לפני כעשור, וחודש כעת.
מנכ"ל DHL ישראל,