DHL אקספרס, חברת השילוח הבינלאומי המובילה בעולם, חתמה השבוע על המשך הסכם החסות עם קבוצת הכדורסל על מכבי תל אביב לשתי עונות נוספות, 2015/16 ו-2016/17. היקף ההסכם נאמד בכ-2.5 מיליון שקל.
המשך החסות, שהחלה בשנת 2011, מעיד על ההערכה ההדדית והשותפות הטבעית בין שתי קבוצות מנצחות, שמתאפיינות בחתירה מתמדת למצוינות ולשבירת שיאים חדשים.
מתן החסות למכבי תל אביב משתלבת במדיניות DHL העולמית, המשקיעה מעל 25% מתקציבי השיווק שלה בחסויות, רובן בתחום הספורט. בין החסויות הלוגיסטיות של DHL ניתן לציין את מנצ'סטר יונייטד, שלזכותה 20 אליפויות בליגה האנגלית ושלל תארים בינלאומיים; באיירן מינכן, המחזיקה ב-25 אליפויות ליגה בגרמניה וב-5 גביעי ליגת האלופות, שאיתה נחתם ב-2014 הסכם חסות לשש שנים; סבב המרוצים העולמי פורמולה 1, המציב אתגר לוגיסטי יוצא דופן של שינוע אלפי טונות של כלי רכב מתוחכמים וציוד יקר ורגיש בין 20 מסלולים על פני חמש יבשות, ועוד. לרשימת חסויות זו הצטרפה לאחרונה חסות ראשית לאליפות העולם ברוגבי.
מנכ"ל מאמן מכבי תל אביב אלי דריקס: "אני שמח על החלטתה של DHL אקספרס להמשיך את שיתוף הפעולה הפורה בינינו וכך להשלים שש שנים של שותפות בין שני המותגים המובילים בתחומם. אני משוכנע שגם בשנתיים הבאות מכבי ו-DHL ימשיכו לעמוד בראש הטבלה ויפעלו יחד בכל התחומים".
מנכ"ל DHL אקספרס ישראל יאיר ביטון: "החיבור שלנו עם מכבי תל אביב הוא בין שתי נבחרות שמייצגות את אותם ערכים של מצוינות ועבודת צוות, וששתיהן משחקות במגרש הביתי והבינלאומי גם יחד. הקשר עם מכבי הוא מבחינתנו WIN-WIN: הם נהנים מההילה הבינלאומית של DHL ואנחנו נהנים מההצלחה שלהם בארץ, ואני מקווה שבעונה הקרובה גם באירופה. חשוב להזכיר גם שהחסות של DHL לא מסתכמת רק בפרסום הלוגו שלנו על השלטים ועל המגרש; זוהי שותפות לוגיסטית כוללת, שמבטיחה שכל הציוד של הקבוצה יגיע בזמן ובלי דאגות לכל יעד שבו מכבי משחקת".
מהחסות שמעניקה DHL למכבי נהנים לא רק השחקנים והאוהדים, אלא גם לקוחות DHL ועובדיה, אשר זוכים במנויים ובכרטיסים במסגרת מבצעי תגמול שונים, לרבות אירוח VIP במשחקים חשובים.
לדברי מנהל השיווק שלDHL אקספרס ישראל יונתן איבגי, זהו סיפור הצלחה: "ראשית, אנו גאים לתרום לעידוד הספורט הישראלי, ששם אותנו על המפה הגלובלית. אבל יותר מזה, במונחי עלות-תועלת, אין ספק שזו ההשקעה המשתלמת והאפקטיבית ביותר בפרסום, הן בהיבט התדמיתי והן ברמת התוצאה. מורגש שמכבי תל אביב היא הקבוצה של המדינה ורמת ההזדהות איתה גבוהה מאוד. הלקוחות שלנו נלהבים מהקשר וכאשר אנחנו יוצאים במבצע שבו ניתן לזכות בכרטיס או במנוי, ההיענות תמיד עולה על הציפיות".