80 יצואנים הגיעו לכנס שער עולמי שארגנה זכיינית UPS

זכיינית UPS בישראל בנתה יום עיון בשיתוף מינהל המכס במטרה להכין את היצואנים לשינוי. במהלך הכנס הציגה בכירה ממינהל המכס את המערכת ואת כלל השינויים אותם יידרשו היצואנים וסוכני המכס לבצע


11:43 ,01.12.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

מערכת שער עולמי ביצוא, שתיכנס לתוקפה ב-15 בינואר, תשנה את נהלי העבודה של היצואנים הישראליים, ואת דרך העבודה של סוכני המכס.

 

זכיינית UPS בישראל אירחה יום עיון ללקוחות בנושא היערכות למערכת שער עולמי בייצוא, שתיכנס לתוקפה ב-15 בינואר 2023, ותכתיב שינויים בנהלי היצוא מישראל.

 

מדובר בנושא שנמצא בראש סדר העדיפות של רבים מהיצואנים, ומכסת ההרשמה לכנס התמלאה בתוך זמן קצר. ביום האירוע הגיעו כ-80 יצואנים כדי ללמוד על המערכת החדשה ולקבל תשובות מפי המומחים.

 

במהלך הכנס, הציגה שרה ביטון, מנהלת מחלקת הייצוא במינהל המכס, את המערכת ואת כלל השינויים אותם יידרשו היצואנים וסוכני המכס לבצע. לאחר מכן אילה וקסלר, סמנכ״לית התפעול של זכיינית UPS בישראל, הסבירה באופן מעשי מה הולך להשתנות, ומהם הצעדים שהלקוחות נדרשים לבצע כבר עכשיו כדי להגיע ערוכים ליום עליית מערכת שער עולמי.

 

אחריהן דור בלחסן, מנהל ממשקי הלקוחות, הציג את הכלים הטכנולוגיים של UPS שתומכים בדרישות ״שער עולמי״, ובראשם את מערכת הייצוא החדשה באתר ה-Ship של החברה. מערכת זו מרכזת את כל תהליך הייצוא במקום אחד - כולל תמחור משלוחים והפקת שטרי מטען באופן שמאפשר צירוף חשבונית באופן מקוון, שליחת תצהיר יצואן, העלאת אישורים ורישיונות יצוא במידת הצורך ועוד פעולות שיידרשו החל מה-15 בינואר.

 

מלבד מוכנותה ״לשער עולמי״, מערכת הייצוא החדשה מותאמת לדרישות רשויות המכס בעולם, ומגבירה את המוכנות לרפורמות עתידיות. בנוסף לכך, הודות לממשק החדשני שלה היא מקצרת ליצואנים את זמן הכנת שטר המטען באופן משמעותי, חוסכת זמן יקר והופכת את כל התהליך לפשוט וקל הרבה יותר.

 

בהרצאה נוספת הציג רונן כהן, סמנכ״ל שיווק ומכירות, את שירותי UPS בדגש על היתרונות ללקוחות הייצוא, כגון טיסת הייצוא המאוחרת ביותר שמאפשרת קיצור לוחות זמנים למסירת המשלוחים, שירות Next Day ליעדים נבחרים ללא עלות נוספת, וכן מערכת היצוא החדשה באתר ה-Ship.