בית UPS נחנך בישראל

מנכ"ל UPS ישראל: "שחקנים בינ"ל נכנסים לישראל ויותר ויותר חברות דורשות פתרונות לוגיסטיים מתקדמים". נשיא UPS אינטרנשיונל: "הבניין הזה הוא ממש 'יהלום'"


00:00 ,29.05.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל UPS ישראל: "שחקנים בינ"ל נכנסים לישראל ויותר ויותר חברות דורשות פתרונות לוגיסטיים מתקדמים". נשיא UPS אינטרנשיונל: "הבניין הזה הוא ממש 'יהלום'" 

חברת UPS ישראל חנכה היום את בית UPS בנתב"ג. המתחם החדש, שנחשב ל-Hubהלוגיסטי הגדול ביותר מסוגו בישראל, נבנה בהשקעה של כ-55 מיליון שקלים והוא משתרע על שטח של 22 דונם. שטחו הבנוי של בית UPS הוא כ-10,000 מ''ר, כאשר 6,000 מ"ר מתוכו מיועדים לתפעול ולאחסנה. שטחים אלו תוכננו על פי הסטנדרטים המתקדמים ביותר בעולם.
 
ליאור שגיא, מנכ"ל UPS ישראל, הודה לכל הבאים לטקס וציין כי "בשנה החולפת השקענו מאמצים רבים כדי להגיע ליום זה. לפני 14 שנה, כאשר UPS נכנסה לישראל, לא דמיינו שנקים מבנה מרשים שכזה, כאן בנתב"ג".
 
שגיא הוסיף ואמר כי "אי אפשר שלא להתרשם מהמיקום והמבנה. בניין זה יאפשר לנו לשדרג את מערך השירותים ולהציע חדשים. הכלכלה בישראל מתקדמת בקצב טוב והפוטנציאל מבטיח. חברות ישראליות רבות מתרחבות לחו"ל ושחקנים בינ"ל נכנסים לישראל. יותר ויותר חברות דורשות פתרונות לוגיסטיים מתקדמים".
 
דן ברוטו, נשיא UPS אינטרנשיונל, אשר הגיע לישראל לרגל ההשקה, נשא דברים ואמר "זו חגיגה. הגשמת חלום. לפני 14 שנה התחלנו לעבוד בישראל, בצורה צנועה וקטנה. היום, לאחר עבודה רבה, אנו מגשימים חלום כאן בישראל. אני מבקר בסניפים רבים בעולם ובניין זה הוא ממש 'יהלום'".
 
מהחברה נמסר כי בית UPS צפוי לטפל בכל יום בכ-6,000 משלוחים אשר יאספו ויופצו על ידי 100 רכבי החלוקה של החברה בישראל. על מנת לאפשר פריקה וטעינה של כלי רכב רבים בזמן קצר, ניבנו בצמוד למרכז המיון שתי זרועות הפצה הכוללות כ-60 פתחים ייעודיים לכלי רכב.
 
זהו המתחם הראשון מסוגו שנבנה במסגרת פרויקט "קריית המטענים" של שדה התעופה, בצמוד למסלול הנחיתה. שטח הבנייה ניתן ל-UPS על ידי רשות שדות התעופה, כעסקת BOT ל-24 שנה.  
 
הבניין החדש מצויד במערכות הנדסיות וטכנולוגיות מתקדמות לשיפור איכות מיון ותפעול החבילות והוא מותאם לכלי הרכב הייעודיים אותם מפעילה UPS בישראל ואשר עוצבו במיוחד על מנת לתת מענה לצרכים הלוגיסטיים של החברה. על מנת לאפשר פריקה וטעינה של כלי רכב רבים בזמן קצר, ניבנו בצמוד למרכז המיון שתי זרועות הפצה הכוללות כ-60 פתחים ייעודיים לכלי רכב.
 
מהחברה נמסר עוד כי בית UPS שבנמל התעופה בן גוריון משמש כמטה הנהלה ומרכז לוגיסטי  לפעילות החברה בארץ. המתחם החדש, המשלב מערכות הנדסיות וטכנולוגיות מתקדמות, משקף את מחויבותה של UPS להשקיע בישראל, מתוך אמון במשק הישראלי.