בורוביץ: יש כיום את התשתית והיכולת להפוך את ישראל לצומת דרכים

"מעבר לאפשרות לקחת חלק באחת מהשותפויות התעופתיות, אנו רוצים לשנות את התפיסה בה ישראל היא מדינת קצה. יש כיום את התשתית והיכולת להפוך את ישראל ל- HUB, צומת דרכים עבור אזרחי העולם ולא רק עבור ישראליים"


00:00 ,16.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

"שנת 2005 תתאפיין בעיצוב מחדש של תעשיית התעופה". כך ציין היום פרופסור איזי בורוביץ יו"ר אל על בכנס הפרסום והמדיה.
 
"עולם התעופה מתאפיין בשינויים תכופים, בהפרטות ובדה רגולציה. תהליכים אלו מובילים לגלובליזציה, שיתופי פעולה ובריתות המאפיינות את הענף בשנים האחרונות. אל על צריכה להיות חלק מהתהליך" , אמר הבוקר פרופסור איזי בורוביץ, יו"ר אל על, בכנס הפרסום והמדיה.
 
"האסטרטגיה שלנו ככלל היא לעצב את התעשייה בה אנו פועלים. בהתייחס לאל על אנו רוצים להצטרף לעתיד ולא לצפות בו, ולכן נכנסנו לתהליך הפרטת החברה ביוני 2003 ורכשנו את מניות החברה. לפנינו אתגרים ניהוליים איתם אנו נתמודד בשיתוף העובדים. נביא את אל על לארגון בו נלקחות החלטות ומתבצעות פעולות בצורה מהירה, בהתאם לדינמיות בו הן מתרחשות", הוסיף.
 
בורוביץ ציין כי "מעבר לאפשרות לקחת חלק באחת מהשותפויות התעופתיות, אנו רוצים לשנות את התפיסה בה ישראל היא מדינת קצה. יש כיום את התשתית והיכולת להפוך את ישראל ל- HUB, צומת דרכים עבור אזרחי העולם ולא רק עבור ישראליים".
 
 
בסוף השבוע: יעל ופרופסור איזי בורוביץ אירחו בביתם את צמרת התעופה בישראל
 
בסוף השבוע אירחו פרופסור איזי בורוביץ יו"ר אל על ורעייתו יעל בביתם כ- 150 איש מצמרת התעופה הישראלית. האירוע מתקיים זו השנה ה- 16 ברציפות.
 
פרופסור איזי בורוביץ הודה לכל האורחים על הגיעם לאירוע ואמר : "השנה האירוע הוא בסימן רכישת אל על , כך ששתי משפחות גדולות מארחות עכשיו את הנוכחים , משפחת ארקיע ומשפחת אל על , שמנהליהם הבכירים נמצאים כאן איתנו. שנת 2005 תהייה בסימן של עשייה בתחום התעופה . דדי, תמי ואני ערוכים לקראת הבאות".
 
בין האורחים שהשתתפו ההנהלות הבכירות של כנפיים, חברת אל על וחברת ארקיע, מנהלי חברות התעופה הזרות ובינהן: עופר קיש מנכ"ל לופטנזה, יעל קטן מנכ"ל בריטייש איירוויס, אורלי סגל מנכ"ל אלאיטליה, אבי פרידמן מנכ"ל קונטיננטל, סבינה בירן מנכ"ל ישראייר, אבנר גורדון מנכ"ל סוויס, קובי זוסמן – סייפרוס איירלינס, אפרים פורטיס מנכ"ל אופן סקיי, דני דנציגר נציג פיינאייר, יורם הירשלייר נציג אייר ניו זילנד, אבי פישר מנכ"ל משותף כלל, יו"ר ממן נחמה רונן, אודי זוהר ראש מנהל התעופה האזרחי, שריג זאב מנהל נתב"ג ועוד רבים אחרים .