במהלך תמרוני ההזדקרות השתמשו טייסי המטוס בנוהל מבוקר להאטת מהירות המטוס עד לנקודה בה הוא נכנס לרעידות דרמטיות שבעקבותיהם מופעל כוח הגדול פי 1.5 מכוח המשיכה
טייסי מטוס הבואינג 787 "דרימליינר" ביצעו את מבחני ההזדקרות הראשונים של המטוס בהם הקטינו הטייסים במכוון את שיעורי הכוח בשני מנועי המטוס ולאחר מכן חזרו למהירות טיסה רגילה. מבחן זה בוצע במסגרת תוכנית הכשירות האווירית של המטוס. מבחני הזדקרות נוספים יערכו במהלך כל תקופת טיסות הניסוי.
מייק קריקר, הטייס הראשי של תוכנית הבואינג 787, אמר כי המבחנים היו טובים ולא נרשמה כל הפתעה במהלך הטיסות.
מטרת המבחנים היא להדגים כי גם אם יקרה האירוע הנדיר של הזדקרות במהלך הטיסה, ביצועי המטוס טובים ומאפשרים חזרה חלקה לטיסה רגילה. הזדקרות מוגדרת כטיסה במהירות איטית מאד במהלכה המטוס אינו מייצר עילוי.
במהלך תמרוני ההזדקרות השתמשו טייסי המטוס בנוהל מבוקר להאטת מהירות המטוס בשיעורים מדויקים עד לנקודה בה הוא נכנס לרעידות דרמטיות שבעקבותיהם מופעל כוח הגדול פי 1.5 מכוח המשיכה.
בואינג: מבחני הזדקרות לדגם הדרימליינר עברו בהצלחה
במהלך תמרוני ההזדקרות השתמשו טייסי המטוס בנוהל מבוקר להאטת מהירות המטוס עד לנקודה בה הוא נכנס לרעידות דרמטיות שבעקבותיהם מופעל כוח הגדול פי 1.5 מכוח המשיכה
00:00 ,31.01.2010
עשוי לעניין אותך
28.01.2010
אל על: משלחת צה"ל להאיטי שבה לישראל
26.01.2010
לבנון: נמצאו הקופסאות השחורות של המטוס האתיופי שהתרסק
25.01.2010
מטוס אתיופי המריא מביירות והתרסק בים
25.01.2010
אל על: טיסות מיוחדות להאיטי
25.01.2010
קוריאן אייר קרגו: ההכנסות מפעילות המטענים עלו ב-22%
24.01.2010
בריטיש איירווייס מגדילה את היצע המושבים החל מסוף מרץ