בואינג הטמיעה פתרון של ווינד ריבר במטוס תדלוק של הצבא האיטלקי

בואינג, ענקית המטוסים האמריקאית, הודיעה כי בחרה בפלטפורמה של חברת ווינד ריבר (Wind River), עבור מערכת הניווט והקשר במטוס תדלוק מסוג KC-767A- מתוצרתה


00:00 ,25.07.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בואינג, ענקית המטוסים האמריקאית, הודיעה כי בחרה בפלטפורמה של חברת ווינד ריבר (Wind River), עבור מערכת הניווט והקשר במטוס תדלוק מסוג KC-767A- מתוצרתה.
 
הפלטפורמה החדשה, Safety Critical ARINC 653, של ווינד ריבר, הוטמעה בתוך מערכת ניהול המשימות של המטוס (MCS - Mission Control System). המערכת שולטת על מערכות הניווט, הבקרה והתקשורת של המטוס. הפלטפורמה של ווינד ריבר משפרת את ביצועי מערכת ה- MCS ומבטיחה את בטחון המידע והאנשים שבמטוס.
 
המטוס, שנבנה עבור חיל האוויר האיטלקי, טס לפני חודש את טיסת הבכורה שלו, ואף הופיע בסלון האווירי בפריס. "הפלטפורמה החדשה שלנו, שהוטמעה במטוס הבואינג, מוכיחה שפתרונות ה- DSO של ווינד ריבר, הם הפתרונות האולטימטיביים לטכנולוגיות צבאיות ותעופתיות", אומר יובל צוק, מנכ"ל ווינד ריבר ישראל, "ווינד ריבר מבססת את שמה בענף כיצרנית איכותית ומקצועית של פתרונות תוכנה למערכות אביוניקה מוטסות, ולוקחת את 20 שנות נסיונה צעד קדימה - לטכנולוגיות העתיד".