אתמול יצאה טיסת הבכורה של "ארקיע" לטיביליסי שבגרוזיה כשהיא נושאת 3.5 טון מטען

טיסת הבכורה הסדירה הראשונה של ארקיע שיצאה אתמול לטיביליסי שבגרוזיה, נשאה 3.5 טון מטען. כך נמסר מחברת א.ד. שירותים מקבוצת FC (פליינג קרגו) שמונתה, החל מ-1 ביוני, כמחלקת המטען של ארקיע


00:00 ,24.06.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
א.ד. שירותים מקבוצת FC (פליינג קרגו) מציעה שירות הובלת מטען אוירי שבועי לגרוזיה במטוסי ארקיע

טיסת הבכורה הסדירה הראשונה של חברת "ארקיע" שיצאה אתמול לטיביליסי שבגרוזיה, נשאה 3.5 טון מטען. כך נמסר מחברת א.ד. שירותים שמונתה, החל מ- 1 ביוני, כמחלקת המטען של ארקיע.
 
הטיסה המריאה מנתב"ג בשעה 16:10 ונחתה בשעה 20:40 (זמן מקומי) – זמן טיסה כשעתיים וחצי. הטיסה התבצעה במטוס בואינג 757 של חברת "ארקיע", שהוא בעל כושר נשיאה של למעלה מ- 3 טון לטיסה ישירה.

עוד נמסר כי עם חניכתו של הקו הסדיר לגרוזיה החלה א.ד. שרותים, מקבוצת FC (פליינג קרגו), לספק שירות הובלת מטען אוירי על בסיס הטיסה השבועית של ארקיע לטיביליסי.

רוני סמוחה, מנכ"ל א.ד. שירותים, ציין כי חברת ארקיע מפעילה טיסות שבועיות סדירות לטיביליסי,טשקנט ופעמיים בשבוע לקופנהגן וכן טיסות צ'ארטר ליעדים שונים באמצעות מטוסי בואינג 757 בעלי קיבולת מטען של כ 2-6 טון. לדבריו, מינוייה של א.ד. שירותים כמחלקת המטען של ארקיע הינו צעד אשר ישפר את השירות ליצואנים ויגביר את התחרותיות בענף. "מערכת היחסים עם ארקיע הינה מקצועית, איכותית ונושאת אופי של שיתוף פעולה פורה אשר ממנו יהנו ללא ספק היצואנים הישראליים", אמר סמוחה.

שי ראשוני, מנהל השיווק של FC (פליינג קרגו) הוסיף כי הוא צופה עליה בביקוש לשירותי חברת ארקיע על ידי יצואנים ומשלחים ישראליים בשל הגידול בסחר עם גרוזיה וכן בגלל השירות והמחירים התחרותיים המוצעים על ידי ארקיע ומאמין כי זהו נדבך נוסף בשיפור השירות ליצואנים הישראליים.

אתמול, במסגרת טיסת הבכורה, טס שגריר גרוזיה בישראל - מר Ravez Gachechiladze, ראש מינהל התעופה האזרחית – מר אודי זוהר, הרב הראשי של יהודי גרוזיה– הרב אריאל לוין, מנכ"ל חברת "ארקיע" – פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ ומכובדים נוספים. עם הגיעם לטיביליסי שבגרוזיה, נערכה שם קבלת פנים חגיגית למשלחת המכובדת. בשדה התעופה קיבלו את פני הבאים שגרירת ישראל בגרוזיה – גב' רבקה כהן, שר התיירות והכלכלה של גרוזיה, חברי פרלמנט, עיתונאים ונציגים של ענף התיירות והתעופה בגרוזיה.

פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ מסר כי: "חברת ארקיע הוסיפה יעד נוסף לטיסות הסדירות אותן היא מבצעת בהצלחה רבה".


אודות א.ד. שירותים
חברת א.ד. שירותים הינה (GSA (General Sales Agent של מספר חברות תעופה הטסות לישראל או מנקודת ביניים מחוץ לישראל ובינהם כמובן גם ארקיע. פעילות החברה כוללת ניהול הזמנות ומכירות של המטען, הכנת משלוחים להטסה, הכנת מניפסטים וטיפול בתביעות. חברות התעופה המיוצגות ע'י א.ד. שירותים הן:
Olympic, Turkish Airlines, Singapore Airlines, Balkan Airtour, JAT, Croatia Airlines, AeroSvit, Martinair, Adria, Air Belavia, Air Slovakia, Latpass