ארקיע בשת"פ עם בריטיש איירווייס

החברה תשווק חבילות נופש ללונדון בטיסות של חברת התעופה הבריטית. בקרוב החברה צפויה להוסיף שיתופי פעולה נוספים


00:00 ,03.08.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה תשווק חבילות נופש ללונדון בטיסות של חברת התעופה הבריטית. בקרוב החברה צפויה להוסיף שיתופי פעולה נוספים
 
חברת ארקיע אינטרנשיונל מוסרת כי היא מרחיבה את היצע יעדיה והחל מה-6 באוגוסט 2009 החברה תחל לשווק חבילות נופש ללונדון בטיסות של חברת התעופה בריטיש איירווייס.
 
ארקיע אינטרנשיונל רואה בשיתוף הפעולה עם בריטיש איירווייס שיתוף פעולה אסטרטגי המרחיב את יעדי ארקיע בעולם. במסגרת שיתוף הפעולה תציע ארקיע אינטרנשיונל המראות מישראל ללונדון במחלקת תיירים בטיסת אחר הצהריים של בריטיש איירווייס מנתב"ג לטרמינל 5 בנמל התעופה הית'רו, וחזרה לארץ בכל אחת מטיסות בריטיש איירווייס מהית'רו לתל אביב.
 
שיתוף פעולה זה ממשיך את ההסכמים שחברת ארקיע חתמה עם יו אס אייר בחודש שעבר לשבעה יעדים בארה"ב, ובנוסף להסכם עם קטאר איירוויס לעשרות יעדים במזרח הרחוק. בקרוב החברה צפויה להוסיף שיתופי פעולה נוספים.
 
המשנה למנכ"ל ארקיע אינטרנשנל, דודו מחלב: "שיתוף הפעולה מאפשר יתרונות לתייר הישראלי והנאות : טיולים למשפחות, אנשי עסקים, אירועי תרבות. זאת בנוסף לכלכלה המקומית שהנה זולה במיוחד השנה בגלל השפל של הפאונד שהגיע ברמתו לאירו".
 
המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, יעל קטן: "זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו של בריטיש איירווייס עם ספק תיירות ישראלי, וכחברת תעופה שאינה עוסקת בשירותי קרקע, מהלך זה יאפשר לנו להגיע לקהלי יעד נוספים של רוכשי חבילות נופש".