ארגון OAG: בריטיש איירווייס היא חברת התעופה הטובה בעולם

חברת התעופה זכתה גם בתארים: חברת התעופה הטרנס-אטלנטית הטובה ביותר, חברת התעופה הטובה ביותר במערב אירופה וחברת התעופה הטובה ביותר בטיסות לאזור אסיה ואוסטרליה


00:00 ,29.04.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה זכתה גם בתארים: חברת התעופה הטרנס-אטלנטית הטובה ביותר, חברת התעופה הטובה ביותר במערב אירופה וחברת התעופה הטובה ביותר בטיסות לאזור אסיה ואוסטרליה
 
חברת התעופה בריטיש איירווייס נבחרה לחברת התעופה הטובה בעולם על ידי נוסעים מתמידים מרחבי העולם בפעם החמישית בתולדות פרסי ארגון ה-OAG (Official Airline Guise), אשר מתקיימים מזה 25 שנה. תואר זה הינו אחד מהתארים היוקרתיים והמכובדים ביותר בתעשיית התעופה, והוא נקבע על ידי נוסעים מתמידים בכל העולם.
 
בנוסף, זכתה חברת התעופה הבריטית בתארים: חברת התעופה הטרנסאטלנטית הטובה היותר, חברת התעופה המערב-אירופית הטובה ביותר וחברת התעופה הטובה ביותר בטיסות מאירופה לאסיה ואוסטרליה.
 
החברה היתה מועמדת לפרסים בקטגוריות נוספות: מחלקת התיירים הטובה ביותר, מחלקת העסקים הטובה היותר והמחלקה הראשונה הטובה ביותר.
 
את הפרסים קיבל מנכ"ל בריטיש איירווייס, ווילי וולש, במהלך ארוחת ערב חגיגית בלונדון. הפרס על הזכייה בתואר חברת התעופה הטובה בעולם הוגש למר וולש על ידי הנסיכה אן.
 
יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אמרה: "אנו מאוד גאים על זכייתנו בפרסים אלו, במיוחד לאור העובדה שהם נקבעו על ידי נוסעים מתמידים מרחבי העולם. משמעות הדבר היא שהיינו פופולריים בקרב האנשים החשובים לנו מכל – הלקוחות שלנו. ויתרה מכך, אני שמחה על שנוסעינו הישראלים יכולים לטוס בקו תל אביב – לונדון במחלקות היוקרה שהיו מועמדות לפרס – המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים."
 
מנכ"ל OAG, אלן גלאס אמר: "בריטיש איירווייס הצטיינה כמעט בכל קטגוריה בה נכללה. האנשים החשובים ביותר, הנוסעים המתמידים מכל העולם, הבהירו באופן בו הצביעו שהם אוהבים את מה שבריטיש איירווייס מציעה להם. אין ספק כי בריטיש איירווייס היא זוכה מאוד ראויה לזכות בפרס חברת התעופה הטובה ביותר השנה."
 
יש לציין כי בריטיש איירווייס זכתה גם בפרס חברת התעופה הטובה ביותר על ידי סקר סקייטרקס, Skytrax, הנחשב לסקר הצרכנים המקיף בעולם, וגם בתואר חברת התעופה המובילה בעולם של ה-World Travel Awards- תואר אשר נקבע על ידי סוכני נסיעות מרחבי העולם.
 
בתמונה: וילי וולש, מנכ"ל בריטיש איירווייס, מקבל את הפרס הראשון מידי הנסיכה אן, ובנוכחות אלן גלאס, מנכ"ל OAG (ליד וולש).