אמריקן איירליינס מצטרפת לשירותי פורטל הקרגו של יוניסיס

חברת המחשבים יוניסיס הודיעה כי חטיבת הקרגו של אמריקן אייליינס מצטרפת לשירותי פורטל קרגו (CPS) המופעל ע"י יוניסיס.


00:00 ,10.05.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת המחשבים יוניסיס הודיעה כי חטיבת הקרגו של אמריקן אייליינס מצטרפת לשירותי פורטל קרגו (CPS) המופעל ע"י יוניסיס.
 
CPSהוא שירות ניהול הזמנות ומשלוחים אלקטרוני מוביל עבור תעשיית המטענים האוויריים.
השתתפות אמריקן בפורטל מקנה ללקוחות החברה יכולת לנהל בחינם ובאמצעות האינטרנט הזמנות ולעקוב אחרי משלוחים דרך פורטל נייטרלי.

 
"כאשר פיתחנו את אסטרטגיית המסחר האלקטרוני שלנו לפני מספר שנים, החלטנו לספק פתרונות העונים היטב לצרכים הספציפיים של כל מגזר לקוחות", אמר דייב רוקס, נשיא אמריקן איירליינס קרגו. "ההצטרפות ל- CPSהיא הרחבה של תוכנית זאת המוכחת כמוצלחת מאוד. CPSמספקת טכנולוגיה בדוקה ומוכחת שאומצה ע"י רבים מלקוחותינו, ומאפשרת לאמריקן לספק ערוצים נוספים כדי לבצע עסקים במקוון".
 
קיבולת המטענים הכוללת של אמריקן אייליינס עולה על 3 מיליארד ק"ג בשנה, והחברה מבצעת כמעט 200,000 טיסות שנתיות.
 
"ערוצי E-businessכמו CPSמספקים לאמריקן איירליינס וללקוחותיה שיפורי פרודוקטיביות, ונועדו לחסוך ללקוחות כסף באפשרם הוזלת עלויות טרנזקציות והוצאות אחרות", אומר מנחם בוסטין, מנכ"ל יוניסיס ישראל. "תעשייה זו ממשיכה לעמוד במצב של 'ביצה ותרנגולת' עם משלחי מטענים  וחברות תעופה שכל אחד רוצה שהאחר יבצע יותר עסקים במקוון. עם הצטרפות הרשת הגדולה של אמריקן איירליינס ל- CPSייהנו לקוחות וקהילת משגרי המטענים מבחירה רבה יותר, ויגדילו את הזמינות של E-businessבתעשייה בהיבטים של הזמנות, מעקב, מכס ושירותים חדשים".
 
בוסטין מציין כי יוניסיס פיתחה ומפעילה את פורטל CPSכחלק מהאסטרטגיה שלה לתת לעסקים וממשלות חשיפה רבה יותר לתוך שרשראות האספקה הגלובליות שלהם. יוניסיס משרתת רבות מחברות המטענים האוויריים הגדולות בעולם דרך פתרונות מערכת ניהול לוגיסטיקה (LMS), שירותי אירוח ואינטגרציה (HIS), ומנהל שירות במעבר (ISM) שלה.
 
יוניסיס ישראל היא הסניף המקומי של יוניסיס העולמית – חברת שירותי ופתרונות טכנולוגיית מידע.
למידע נוסף: www.unisys.com