אלון אמיד מונה למנהל הכספים האזורי של דרום-מזרי אירופה בבריטיש איירווייס

אמיד שימש עד כה בתפקיד מנהל הכספים של בריטיש איירווייס ישראל. במסגרת תפקידו יהיה אמיד אחראי על הניהול הפיננסי של 9 מדינות, בהן ישראל, יוון וטורקיה


00:00 ,24.05.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

אמיד שימש עד כה בתפקיד מנהל הכספים של בריטיש איירווייס ישראל. במסגרת תפקידו יהיה אמיד אחראי על הניהול הפיננסי של 9 מדינות, בהן ישראל, יוון וטורקיה
 
חברת התעופה בריטיש איירווייס הודיעה היום על מינויו של אלון אמיד (43) לתפקיד מנהל הכספים האזורי של בריטיש איירווייס לאזור דרום-מזרח אירופה.
 
אלון אמיד, אשר כיהן עד כה כמנהל הכספים הראשי של בריטיש איירווייס ישראל, יהיה אחראי בתפקידו החדש על ניהול המידע העסקי והפיננסי, פיקוח ושליטה על התפקוד והביצועים הפיננסיים של אזור דרום-מזרח אירופה, הכולל 9 מדינות: ישראל, יוון, טורקיה, קפריסין, אלבניה, סרביה-מונטנגרו, קרואטיה, סלובניה וקוסובו.
 
יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אמרה: "אני מאוד גאה על בחירתו של אלון לתפקיד מנהל כספים אזורי, הנובעת מכישוריו, יכולותיו ועבודתו המסורה". קטן הדגישה שבריטיש איירווייס, במסגרת התרבות הארגונית שלה, מעודדת התקדמות של עובדים במערך הניהולי הגלובלי, ומאפשרת לכל עובד ועובד להגיש מועמדות למשרות ניהוליות אזוריות, בהתאם ליכולותיו ולדרישות התפקיד. קטן ציינה כי עובדי החברה הישראלים נהנים ממדיניות זו, ממשים את הפוטנציאל שלהם ולעתים אף עוברים לעבוד במדינות אחרות ברחבי העולם.
 
אלון אמיד הצטרף לחברת התעופה בריטיש איירווייס בשנת 1994 והשתלב במערך הניהול הפיננסי של בריטיש איירווייס ישראל. במהלך השנים התקדם לתפקידו האחרון כמנהל הכספים הראשי של בריטיש איירווייס ישראל בו הוא כיהן בחמש השנים האחרונות. טרם הצטרפותו לבריטיש איירווייס עבד אלון במערך הכספים של חברת התעופה איבריה במשך כשש שנים.
 
אלון, רווק, יליד ישראל, גדל והתחנך באנגליה מגיל 4 ועלה לישראל בשנת 1987. לאלון תואר ראשון (בהצטיינות) בראיית וניהול חשבון מאוניברסיטת ליברפול.