אל על תשקיע 260 אלף דולר בחבילת הטבות לנוסעים

את ההטבות יקבלו נוסעים שירכשו כרטיסים לניו יורק ולוס אנג'לס בחודשים מאי ויוני. ההטבות יכללו כרטיסים למחזות זמר בברודווי, סיורים בעברית, ביקור באולפני יוניברסל ועוד


00:00 ,23.04.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

את ההטבות יקבלו נוסעים שירכשו כרטיסים לניו יורק ולוס אנג'לס בחודשים מאי ויוני. ההטבות יכללו כרטיסים למחזות זמר בברודווי, סיורים בעברית, ביקור באולפני יוניברסל ועוד

 
חברת אל על מציעה בפעם הראשונה חבילת הטבות ראשונה מסוגה לנוסעים בחודשים מאי ויוני לניו יורק ולוס אנג'לס: רוכשים כרטיס טיסה ומקבלים הטבות בשווי החל מ-130$ לנוסע למגוון אטרקציות תיירותיות .
 
בין היתר מעניקה אל על לנוסעים לניו יורק כרטיס למחזות הזמר המובילים בברודוויי, כגון "שיקאגו", "רנט", "המפיקים", "מאמה מיה" ועוד. אפשרויות נוספות הן סיורים בעברית בעקבות סדרות טלוויזיה המצליחות "סיינפלד", "סקס והעיר הגדולה" ו"הסופראנוס", טיולים מודרכים בפילדלפיה ובוושינגטון, סיור מסביב למנהטן בסירת מרוץ ועוד.
 
לרוכשים כרטיס ללוס אנג'לס מציעה חברת אל על ביקור ביוניברסל סטודיוס או בדיסנילנד, יומיים בלאס וגאס ועוד.  
 
החבילות גובשו בשיתוף עם חברת "המטייל" עבור תאריכי יציאה בין 1 במאי ועד 20 ביוני. למבצע הוקצו כ-2,000 כרטיסים. שווי ההטבות נאמד בכ- 130 דולר בממוצע לנוסע. סך הכל משקיעה אל על במבצע כ-260 אלף דולר.
 
חיים רומנו, מנכ"ל אל על, אמר: "במסגרת התוכנית האסטרטגית  של החברה, 'אל על 2010', רואה חברת אל על בתנועת התיירות לישראל וממנה את אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של החברה לשנים הקרובות. כחלק מהגברת התנועה החליטה החברה להרחיב את שירותי התיירות לנוסעים ולהציע שורת הטבות משלימות שיינתנו לנוסעים. חברת אל על שמחה על ההזדמנות להעניק ללקוחותיה שורה של אטרקציות תיירותיות מהמבוקשות ביותר. בנוסף אנו בוחנים גם שיתופי פעולה עם חברות ישראליות ובינלאומיות להרחבת תחומי פעילות התיירות המשלימה באפיקים נוספים".