אל על: תנופת התחדשות עם הגעתם הצפויה של מטוסי ה-777 החדשים

מנכ"ל אל על חיים רומנו ציין כי החברה פועלת בעקביות על פי המדיניות האסטרטגית שהציבה לעצמה ואמר כי "שני המטוסים החדשים הם הסמן הימני לשדרוג והתחדשות הצי כולו". מטוס ה-777 הראשון ינחת בארץ ב-26 ביולי


00:00 ,17.07.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל אל על חיים רומנו ציין כי החברה פועלת בעקביות על פי המדיניות האסטרטגית שהציבה לעצמה ואמר כי "שני המטוסים החדשים הם הסמן הימני לשדרוג והתחדשות הצי כולו". מטוס ה-777 הראשון ינחת בארץ ב-26 ביולי
 
פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, יו"ר אל על אמר היום: "מזה כשנתיים אנו פועלים ליישומה של התוכנית האסטרטגית 'אל על 2010', להוביל את שוק התעופה בישראל ולהוות את הבחירה הראשונה והמועדפת לכל התנועה האווירית לישראל וממנה."
 
"הגעתם הצפויה של מטוסי ה-777 החדשים של אל על תהווה את שיאה של תנופת ההתחדשות שאל על עוברת בכל הקשור ליצירת חווית לקוח חדשה בכל הממשקים - לפני הטיסה, במהלכה ולאחריה."
 
חיים רומנו, מנכ"ל אל על, אמר היום: "אנו פועלים בעקביות על פי המדיניות האסטרטגית ודגשי ההשקעות שהצבנו לעצמנו. במהלך השנתיים האחרונות השקענו כמיליארד ורבע שקל בשדרוג צי המטוסים והצטיידות במטוסים חדשים. בנוסף שדרגנו את מערכת המושבים בכל המחלקות, את מערכת הבידור ויצאנו בשורת שיתופי פעולה עם החברות המובילות במשק הישראלי. החלטנו להתמקד בפיתוח השווקים ביעדים ארוכי הטווח בצפון אמריקה ובמזרח הרחוק, בדגש המגזר העסקי. הצלחת הקו ללוס אנג'לס והקווים למזרח, יחד עם הגידול בנתח השוק העסקי באל על מעידים כי אנו בדרך הנכונה. בתום שנתיים של מינוף החברה ופעילות אינטנסיבית בכל תחומי העשייה והשירות, ממריאה היום אל על לגבהים חדשים. שני המטוסים החדשים של אל על הם המטוסים המתקדמים והנוחים ביותר מבין כלל המטוסים הטסים כיום לישראל וממנה ומבין המתקדמים ביותר בעולם התעופה בכלל. הם הסמן הימני לשדרוג והתחדשות הצי כולו. אני רוצה להודות לבעלי המניות ולעובדים המסורים, שיותר מכל מכונה או מטוס, הם אלה שעושים את ההבדל ויוצרים את המצוינות שאנו מטפחים."
 
כזכור, בספטמבר 2005  אישרה מועצת המנהלים של אל על את רכישתם של שני מטוסים חדשים מסדרת בואינג 777-200. השקעה של למעלה ממיליארד שקל ברכש המטוסים ועוד עשרות מיליוני שקלים במושבים ובמערכות בידור משוכללות מגיעה בימים אלו לשיאה, עם נחיתתם הצפויה של שני המטוסים החדשים, מהמתקדמים והמשוכללים בעולם.
 
המטוס הראשון צפוי לנחות ביום חמישי, 26 ביולי, והמטוס השני בסוף חודש אוגוסט. המטוסים החדשים יהוו את ספינות הדגל של צי אל על ליעדים הרחוקים בצפון אמריקה והמזרח הרחוק.
 
בהמשך השנה ובמהלך שנת 2008 תחדש אל על את כלל ציי ה-777 ומטוסי הג'מבו הקיימים, על פי הסטנדרט של המטוסים החדשים על מנת ליצור חווית טיסה חדשה לנוסעיה.