אל על תטיס את האפיפיור ופמלייתו לרומא

הטיסה המיוחדת תצא במטוס בואינג 777 אשר מותג בלוגו האפיפיור והותאם לצורכי האפיפיור ומשלחתו


00:00 ,14.05.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

הטיסה המיוחדת תצא במטוס בואינג 777 אשר מותג בלוגו האפיפיור והותאם לצורכי האפיפיור ומשלחתו
 
חיים רומנו, מנכ"ל אל על: "אל על, המוביל הלאומי של ישראל, נבחרה להעניק את שירותיה לאפיפיור ומשלחתו בביקורו ההיסטורי בישראל ולהעמיד לרשות המשלחת טיסה מיוחדת עם תום ביקורם. נערכנו להעמיד את כל האמצעים הנדרשים לטיסה מיוחדת זו על פי צורכי המשלחת, כולל צוות בין דתי של אנשי שירות שילוו את הטיסה."
 
משלחת האפיפיור כוללת 30 אנשי כנסיה ו-70 עיתונאים המלווים את ביקורו. צוות השירות בטיסה כולל צוות בין דתי של דיילים ואנשי שירות.
 
אל על נענתה לבקשות שהעלתה משלחתו של האפיפיור והתאימה את תצורת מטוס ה-777 החדש במיוחד לצורך הטיסה המיוחדת. במקביל גייסה החברה צוות בין דתי הכולל 20 דיילים בני 3 הדתות המונותיאיסטיות אשר נבחרו בקפידה לצורך הטיסה המיוחדת. שף אל על, איתי שלו, הכין תפריט מיוחד לטיסה הכוללת מטעמים מהמטבח הים תיכוני העכשווי.
 
האפיפיור יקבל מידי מנכ"ל אל על, חיים רומנו, צלחת מכסף טהור בעבודת יד בטכניקת תבליט וליטוש שנצרפה על ידי טובי האמנים של סדנת "הצורפים". על הצלחת מופיע תבליט של המקומות הקדושים לנצרות בארץ ישראל: כנסיית הבשורה בנצרת, כנסיית המולד בבית לחם, וכנסיית הקבר בירושלים.
 
בנוסף, אל על תעניק לנוסעי טיסת האפיפיור כמזכרת לטיסה ההיסטורית, בקבוק יין יוקרתי של יקב קסטל – Castel Grand Vin בציר 2006, עם תווית מיוחדת שנעשתה במיוחד לטיסה זו.