אל על שוב מייקרת מחירי הכרטיסים

לנוכח המשך הנסיקה במחירי הדלק החברה מייקרת בממוצע את מחירי הכרטיסים ב-5% וזאת מה-14 ביולי. עדכון המחירים יבוצע באמצעות העלאת תוספת הדלק בשיעור שבין 40 דולר עד 100 דולר לכרטיס


00:00 ,10.07.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

לנוכח המשך הנסיקה במחירי הדלק החברה מייקרת בממוצע את מחירי הכרטיסים ב-5% וזאת מה-14 ביולי. עדכון  המחירים יבוצע באמצעות העלאת תוספת הדלק בשיעור שבין 40 דולר עד 100 דולר לכרטיס
 
מהחברה נמסר כי עדכון המחירים נמוך משמעותית מקצב התייקרות מחירי הדלק ועומד על שיעור ממוצע של כ- 5%, וכי שיעור העדכון הינו המינימלי המתחייב מעלויות הדלק.
 
עדכון המחירים יבוצע באמצעות העלאת תוספת הדלק המהווה מרכיב במחיר כרטיס הטיסה. העדכון יחול על כרטיסים שיירכשו החל מיום שני, 14 ביולי. מהחברה נמסר כי היא מאפשרת לציבור הנוסעים לרכוש את כרטיסיהם במחיר הישן עד מועד זה.
 
מהחברה נמסר עוד כי עדכון תוספת הדלק לא יחול בשלב זה על כרטיסי בונוס המונפקים על ידי חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על. חברי המועדון הטסים באמצעות כרטיסי בונוס ימשיכו לפיכך לשלם את תוספת המזומן שהיתה תקפה לפני העדכון.
 
רמי לוי, סמנכ"ל למסחר וקשרים תעופתיים: "כמו כל חברות התעופה העולמיות, גם אל על נאלצת להתמודד עם מציאות שענף התעופה לא חווה מעודו. לצד הנסיקה המטאורית והמתמשכת במחיר הדלק אנו נאלצים גם לספוג התייקרויות שונות בתשומות טיסה אחרות. אנו עושים כל מאמץ למזער את הפגיעה בנוסעינו. כך נהגנו בחודשיים האחרונים כשאפשרנו לנוסעים שרכשו כרטיסים לחופשות הקיץ ליהנות ממחירים אטרקטיביים וממגוון מבצעים, למרות המשך נסיקת מחיר הדלק לרמות חסרות תקדים. גם העדכון הנוכחי הינו בשיעור צנוע ומינימלי בהשוואה להתייקרות במחירי הדלק, בהשוואה לעדכונים שבוצעו על ידי חברות תעופה שונות בעולם".
 
כאמור, עדכון מחירי הטיסות ייעשה באמצעות הגדלת תוספת הדלק, המהווה מרכיב במחיר כרטיס הטיסה בשיעורים הבאים: יעדים קצרי טווח – 20 דולר לקטע טיסה (כלומר 40 דולר לכרטיס הלוך חזור), יעדים בינוניים – 30 דולר לקטע טיסה (כלומר 60 דולר לכרטיס הלוך חזור), יעדים ארוכים – 50 דולר לקטע טיסה (כלומר 100 דולר לכרטיס הלוך חזור).