אל על: ראש אגף השיווק יסיים את תפקידו

עמית לבני הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו בסוף שנת 2009 לאחר שלוש שנים בתפקיד. לבני ציין כי הוא מתכוון להתמודד עם אתגרי ניהול חדשים בחברת אל על או מחוצה לה


00:00 ,28.10.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

עמית לבני הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו בסוף שנת 2009 לאחר שלוש שנים בתפקיד. לבני ציין כי הוא מתכוון להתמודד עם אתגרי ניהול חדשים בחברת אל על או מחוצה לה
 
עמית לבני, ראש אגף השיווק של אל על, הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו בסוף שנת 2009 לאחר שלוש שנים בתפקיד.
 
מחברת אל על נמסר כי עמית לבני הוביל במהלך השנים הללו את המהלכים השיווקיים הגדולים של אל על בהם קמפיין השקת מטוסי ה- 777 החדשים, פיתוח אתר אל על באינטרנט כערוץ מכירה והגדלת היקף מכירותיו מכ-6 מיליון דולר בשנה לכ-90 מיליון דולר בשנה, הגדלת היקף החברים במועדון הנוסע המתמיד בכ-40% והכנסותיו בכ-50%, השקת הקו החדש לדרום אמריקה, רענון המותג, השקה של מגוון רחב של מוצרים ושירותים חדשים ועוד.
 
בחודש אפריל 2009 זכה עמית לבני בתואר איש השיווק של החודש על ידי איגוד השיווק הישראלי בזכות הובלת מהלכי הפיתוח והשיווק של האינטרנט כערוץ מכירה.
 
במכתב שהעביר למנכ"ל אל על חיים רומנו, אמר לבני בין השאר: "לכבוד היה לי לעבוד במשך שלוש תחת ניהולך ומנהיגותך אשר השכילה לצלוח אירועים ומשברים שונים, להתמודד מול תחרות חסרת תקדים ולהוביל את אל על בתהליכי התחדשות ופיתוח שכמוהם לא ידעה"
 
עמית לבני מסר כי בכוונתו להתמודד עם אתגרי ניהול חדשים באל על או מחוצה לה וכי יגבש את צעדיו בחודשים הקרובים. לבני איחל הצלחה רבה לסמנכ"ל המסחר של אל על, אלי כהן, בהמשך הובלת המערך המסחרי והשיווקי של אל על לצמיחה ולהתמודדות עם התחרות.
 
מנכ"ל אל על, חיים רומנו, הודה בחום לעמית לבני על תרומתו הרבה לשדרוג מערך השיווק של אל על ומעמדה התחרותי ואיחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו.