אל על פועלת להגברת הפעילות בקו לסין

פועלת לתגבור הטיסות בקו ת"א - בייג'ין ולהגברת השת"פ עם אייר צ'יינה בהמשך להסכם הקוד שייר שחתמה עם החברה מסין. מנכ"ל אל על נפגש לאחרונה עם שגריר סין


00:00 ,30.05.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

פועלת לתגבור הטיסות בקו ת"א - בייג'ין ולהגברת השת"פ עם אייר צ'יינה בהמשך להסכם הקוד שייר שחתמה עם החברה מסין. מנכ"ל אל על נפגש לאחרונה עם שגריר סין
 
מחברת אל על נמסר כי החברה פועלת להגברת הפעילות התעופתית בקו לסין ובכוונתה להפעיל טיסה נוספת לבייג'ין, בכפוף לקבלת אישורי נחיתה החל מנובמבר. נזכיר כי החברה חתמה לפני מספר חודשים על הסכם קוד שייר עם אייר צ'יינה, המאפשר חיבור מישראל ליעדים נרחבים בסין.
 
מנכ"ל אל על אליעזר שקדי נפגש בשבוע שעבר עם שגריר סין בישראל בכדי לקדם את הנושא והיום, במסגרת ביקור עבודה, נפגש שר התיירות סטס מיסז'ניקוב עם גורמי ממשל ותיירות בסין ודן עמם בהרחבת שיתוף הפעולה בתחום התיירות, הסרת מגבלות טכניות והרחבת הפעילות התעופתית בין המדינות. 
 
אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על, אמר בהמשך לכך כי "אל על מברכת על כך שמשרד התיירות ושר התיירות מסייעים לטיפוח קשרי התיירות בין ישראל לסין, זאת בהמשך להסכם הקוד שייר שחתמה אל על עם אייר צ'יינה. ההסכם פותח פתח להגברת התיירות בין סין לישראל ושיפור קשרי המסחר ויאפשר טיסות למגוון יעדי המשך בסין. אל על ממשיכה לפעול על פי האסטרטגיה שקבעה לעצמה להגברת שיתופי הפעולה התעופתיים ברחבי העולם".
 
עוד נמסר מאל על כי הסכם הקוד שייר שנחתם עם אייר צ'יינה הוא מימוש הלכה למעשה של הסכם התיירות הממשלתי שנחתם בין שתי המדינות לפני כשלוש שנים. מאל על נמסר עוד כי ההסכם יממש את פוטנציאל התיירים הסינים שרוצים לבקר בישראל ויגביר את הפעילות העסקית בין ישראל ליבשת.