אל על עוברת לכרטיסים אלקטרונים

אל על מחדירה את השימוש בכרטיסים אלקטרונים ללקוחותיה ; חברי מועדוני הלקוחות של אל על יהנו בתחילה מהשירות שיורחב במשך השנה לכלל הנוסעים ; יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים בינלאומיים, אמר כי "אנו צופים גידול של כ-50%


00:00 ,07.01.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
אל על מחדירה את השימוש בכרטיסים אלקטרונים ללקוחותיה ; חברי מועדוני הלקוחות של אל על יהנו בתחילה מהשירות שיורחב במשך השנה לכלל הנוסעים ; יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים בינלאומיים, אמר כי "אנו צופים גידול של כ-50% במהלך השנה בנוסעים משתמשים בכרטיסים האלקטרונים"

אל על עוברת לכרטיסים אלקטרונים. חברי מועדוני הלקוחות של אל על, יוכלו לנצל את הכרטוס האלקטרוני בהזמנת כרטיסי בונוס, ובמהלך השנה יוכלו לנצל את הכרטיס האלקטרוני גם כלל לקוחות אל על. לדברי יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים: "אפשרות הכרטוס האלקטרוני בכרטיסי הבונוס היא נדבך נוסף המציב את מועדוני הלקוחות של אל כטובים ביותר לנוסע הישראלי,אנו צופים כי הרחבת השימוש בכרטיס אלקטרוני בקרב כלל לקוחות החברה יגדל השנה בכ-50%".

הכרטוס האלקטרוני, בשונה מכרטוס רגיל מאפשר לנוסע להגיע לשדה התעופה עם אסמכתא בלבד ובכך חוסך עבורו את ההגעה לסוכן כדי לקבל את הכרטיסים, כמו כן באמצעות כרטיס אלקטרוני ניתן להפיק כרטיס ברגע האחרון וניתן לשנות אותו במהירות שכן אין צורך להנפיק כרטיס חדש. מעבר לכך יתרונותיו של הכרטיס האלקטרוני הוא כי הוא אינו הולך לאיבוד ומאפשר בטחון לנוסע.

הכרטיסים האלקטרונים מונפקים במסגרת כרטיסי הבונוס של חברי מועדוני אל על ליעדים הבאים: ניו יורק, לוס אנג'לס, שיקאגו, מיאמי, טורנטו, לונדון(היתרו), רומא, אמסטרדם, יוהנסבורג. יעדים נוספים יתווספו בהמשך. מיעדים אלו לישראל הכרטוס יהיה אלקטרוני בלבד. כדי לעודד שימוש בכרטיסים אלקטרונים הודיעה אל על כי כל המזמין כרטיס אלקטרוני יקבל בונוס של 20 נקודות לכל קטע טיסה

תהליך הפקת הכרטיס הבונוס נשאר כפי שהיה עד כה, קבלת שובר הבונוס ממועדון הלקוחות על פי הבקשה והעברתו לסוכן. הסוכן יכרטס את הכרטיס האלקטרוני באל על ויעביר לנוסע אסמכתא באמצעות הפקס או הדואר האלקטרוני. את האסמכתא יש להציג ביום הטיסה בדלפקים.