אל על: עדכון מחירים בעקבות עליית מחיר הדלק

בעקבות המשך עליית מחירי הדלק בעולם והגעת מחיר חבית נפט לשיא חדש יעודכנו מחירי הטיסות באל על החל מהשבוע הבא. המחירים יעלו ב-10 עד 32 דולר – תלוי במרחק היעד


00:00 ,17.09.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

בעקבות המשך עליית מחירי הדלק בעולם והגעת מחיר חבית נפט לשיא חדש יעודכנו מחירי הטיסות באל על החל מהשבוע הבא. המחירים יעלו ב-10 עד 32 דולר – תלוי במרחק היעד 
 
מחירי הטיסות ליעדים קרובים יעלו ב-5 דולר לכיוון, ליעדים בינוניים יעלו המחירים ב-9 דולר לכיוון, ואילו ליעדים רחוקים יעלו המחירים ב-16 דולר לכל כיוון. במהלך הימים הקרובים תאפשר אל על לציבור הנוסעים לרכוש כרטיסים במחירים הישנים, בטרם ייכנסו המחירים החדשים לתוקף.
 
לצד עדכון המחירים יוצאת אל על בשורה של מבצעים למגוון יעדים, כולל היצע של כרטיסי הרגע האחרון במחירים אטרקטיביים מאוד באתר אל על ספונטני, מבצעים משולבים בכסף ונקודות לחברי מועדון הנוסע המתמיד וכן מבצעי סתיו וחורף הכוללים בין השאר טיסות לארה"ב במחיר החל מ-879 דולר, טיסות לאירופה במחיר החל מ-309 דולר, טיסות ליוהנסבורג ב-849 דולר ואפשרות טיסה למגוון יעדי המשך בדרום אפריקה  ב-100 דולר בלבד.
 
רמי לוי, סמנכ"ל הסחר של אל על: "לצערנו מחירי הדלק ממשיכים לטפס מעלה ועל פי התחזיות הכלכליות הם צפויים להישאר ברמתם הגבוהה. הדלק הוא תשומת הייצור המרכזית של חברת תעופה ועל כן אנו נאלצים לעדכן מחירים בהתאם. יחד עם זאת, אנו מסתפקים בשלב זה בעדכון קל של אחוזים בודדים במחירי הטיסות ומאפשרים לציבור הנוסעים פרק זמן של מספר ימים לרכוש כרטיסים במחירים הישנים".