אל על: נבחן את האפשרות לקיים קשר אווירי עם קריית שמונה

ראשי על על ביקרו בקריית שמונה והעניקו לראש העיר דגם של מטוס הבואינג החדש שנקרא על שם העיר הצפונית ויגיע לארץ בסוף אוגוסט. הנשיא פרס בירך על יוזמת ראשי החברה


00:00 ,31.07.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

ראשי על על ביקרו בקריית שמונה והעניקו לראש העיר דגם של מטוס הבואינג החדש שנקרא על שם העיר הצפונית ויגיע לארץ בסוף אוגוסט. הנשיא פרס בירך על יוזמת ראשי החברה
 
פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, יו"ר אל על, וחיים רומנו, מנכ"ל אל על, ביקרו בקריית שמונה והעניקו לראש העיר חיים ברביבאי דגם של המטוס החדש "קריית שמונה"
 
מדובר במטוס השני מדגם 777 שרכשה אל על מחברת בואינג והוא צפוי לנחות בישראל בסוף חודש אוגוסט.
 
בטקס שנערך בלשכת ראש עיריית קריית שמונה הזמינו ראשי אל על 10 נערים שיצטרפו (עם שני מלווים מבוגרים) לטיסת הבכורה של מטוס "קריית שמונה" מלוס אנג'לס לתל אביב.
 
בטקס שנערך לאחר מכן בקריית שמונה, לכבוד ביקורו בעיר של נשיא המדינה מר שמעון פרס, ציינו בורוביץ ורומנו כי בכוונתם לבחון באהדה את האפשרות לקיים קשר אווירי לקריית שמונה באמצעות חברת אל על.  השניים ציינו כי החברה תלמד את הנושא ותטפל בו מול הרשויות המתאימות. נשיא המדינה בירך על היוזמה  של ראשי אל על.
 
פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, יו"ר אל על אמר בארוע: "אל על היא היום חברה פרטית אך עדיין חברה לאומית. השותפות של אל על בחיי הקהילה היא המשכית ושלובה כחוט השני בחייה של מדינת ישראל."
 
חיים רומנו, מנכ"ל אל על, ציין כי: "אל על היא המוביל הלאומי. אנחנו נושאים את דגל ישראל לעשרות יעדי החברה וגאים להוביל את התנועה האווירית בישראל, לישראל וממנה."
 
בתמונה מימין: יו"ר אל על פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, נשיא המדינה מר שמעון פרס, ראש עיריית קרית שמונה חיים ברביבאי, מנכ"ל אל על חיים רומנו.