אל על משעה זמנית את טיסות הנוסעים להונג קונג וביג'ין ; טיסות המטען נמשכות כרגיל

חברת אל על החליטה להשעות זמנית את טיסותיה להונג- קונג וביגין החל משבוע הבא ה –10 במאי ועד ה –6 ביוני 2003. החלטה זו נבעה מהביקוש הנמוך לטיסות ליעדים אלו בעקבות מגיפת הסארס. פעילות מטוסי המטען בכל רחבי המזרח הרחוק נמשכת כסדרה


00:00 ,08.05.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
פעילות מטוסי המטען בכל רחבי המזרח הרחוק נמשכת כסדרה

יואב לוי סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים מוסר כי חברת אל על החליטה להשעות זמנית את טיסותיה להונג- קונג וביגין החל משבוע הבא ה –10 במאי ועד ה –6 ביוני 2003. החלטה זו נבעה מהביקוש הנמוך לטיסות ליעדים אלו בעקבות מגיפת הסארס. חברת אל על נותנת מענה לכל לקוחותיה המעונינים להגיע להונג – קונג וביגין דרך בנקוק.

חברת אל על ביצעה את טיסותיה בלוח זמנים קבוע וברציפות עד עתה בכדי לתת מענה ללקוחותיה ולשמור על יציבות מערך הטיסות , ציין לוי , אך עקב הירידה הניכרת בהזמנות ובדרישת הלקוחות לתקופה הקרובה הוחלט על השעיה זמנית של הטיסות ליעדים אלו. יחד עם זאת ממשיכה חברת אל על לשמור על קשר רציף עם המזרח הרחוק ולתת שירות לנוסעי החברה דרך יעדיה האחרים של החברה באזור זה. תדירות הטיסות להונג קונג הייתה עד כה 2 טיסות בשבוע וטיסה שבועית אחת לביגין.

יש לציין, אמר לוי, כי חברת אל על ממשיכה לבצע טיסותיה לבנקוק בתדירות של 3 טיסות בשבוע ולבומבי בתדירות של 2 טיסות שבועיות כמו כן , פעילות מטוסי המטען בכל רחבי המזרח הרחוק נמשכת כסדרה. לכן, לקוחות החברה אשר ירצו להגיע להונג קונג וביגין, יוכלו לקבל מענה דרך חברת אל על בטיסה לבנקוק וממנה עם חברות סדירות הפועלות על הקו.
בטיסות להונג קונג דרך בנקוק המחיר יוזל וישתווה למחיר הקיים בטיסות ישירות.