אל על משיקה שירותים עסקיים חדשים

מאל על נמסר כי במרכזה של אסטרטגיה זו עומדות מספר פעילויות עיקריות ובניהן : ייצוב לוח הטיסות, תגבור קווים ישירים, הרחבת פעילויות ה- OFF LINE, אטרקטיביות למועדון הלקוחות והתמקדות בשירות לנוסע


00:00 ,17.02.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים בינלאומיים באל על הודיע היום על השקת שורה של שירותים חדשים המיועדים לנוסע העסקי כהמשך ישיר לאסטרטגית החברה לחיזוק היתרון היחסי של החברה מול מתחרותיה , הגברת שביעות רצון הנוסע , הגברת כושר התחרות ותמיכה במותג אל על "הכי בבית בעולם".

מאל על נמסר כי במרכזה של אסטרטגיה זו עומדות מספר פעילויות עיקריות ובניהן : ייצוב לוח הטיסות, תגבור קווים ישירים, הרחבת פעילויות ה- OFF LINE, אטרקטיביות למועדון הלקוחות והתמקדות בשירות לנוסע.

השירות לנוסע, מציין לוי, הינו היכולת לספק את צרכי הלקוח ולהעניק לו את הערך המוסף. אנו ממקדים כיום את מאמצינו לתת את המעבר .

החידושים האחרונים אותם מציעה אל על לטובת הנוסע העסקי משלימים את קשת השירותים העסקיים לנוסע החל מרכישת הכרטיס , שירות השלום , טרקלין העסקים, ומחלקות היוקרה במטוס.

השירותים החדשים המוצעים כוללים את השקת אתר WAP המאפשר לגלוש אל אתר אל על באמצעות הטלפון הסלולרי או מחשב כף היד ולקבל נתונים כזמני טיסות, מחירים ודוחות לחברי מועדונים. וכן, הקמת ספריית עסקים במחלקות היוקרה והשקת שירות וידאו מייל חינם בטרקלין המלך דוד של אל על בנתב"ג.

אתר ה- WAP יציע לראשונה לנוסעי החברה את האפשרות לגלוש לאתר אל על באמצעות הטלפון הסלולרי, (בעל גישה ל-wap, המאפשר גלישה באינטרנט) או מכשיר כף היד שברשותם מכל מקום ובכל זמן. באתר אל על, בכתובת http://wap.elal.co.il, ניתן לבצע פעולות שונות ומגוונות אינטראקטיביות החל מקבלת נתונים על המראות ונחיתות של טיסות אל על, לוח זמנים מקוון, אפשרות לבדיקת זמינות מקום בטיסות אל על וכן ברור מחירי טיסות שאל על מציעה. כמו כן, מציע האתר את האפשרות לבדוק מצב של משלוח שטר מטען של אל על. חברי המועדונים יוכלו באמצעות האתר להתעדכן במצב חשבון הנקודות שלהם.

שירות ה"ספריה עסקית באוויר" הינו שיתוף פעולה ייחודי בין אל על לעיתון "גלובס". הנוסעים הטסים במחלקת עסקים של החברה יוכלו לקרוא ולעיין במהלך הטיסה במגוון ספרים מובילים מספריית גלובס בתחומים פיננסים, פרסום, שיווק וניהול עסקים. כמו כן, לנוסעים תינתן האפשרות לרכוש את הספרים בהנחות מיוחדות והטבה של חודש היכרות חינם על העיתון.

שירות ה"וידאו מייל" מאפשר לנוסעי אל על להעביר מסרים מצולמים באמצעות המייל לכל רחבי העולם. השירות החדש הממוקם בטרקלין המלך דוד של אל על מציע לנוסע העסקי את האפשרות להקליט מסר מצולם ובאמצעות שירות טכנולוגי ייחודי בשיתוף חברת ברק 013 ומילניום סטאר להעביר את הקובץ המכווץ במייל לכל כתובת שיחפוץ במהירות וביעילות.

"שירותים אלו מתווספים לשורה של צעדים שנקטה החברה בשנה האחרונה בכדי ליצור בידול ונאמנות בקרב אנשי העסקים ולהוות את הבחירה הטבעית עבורם. החידושים האחרונים משלימים את קשת השירות עבור הנוסע העסקי מסביר יואב לוי , המייעלים וחוסכים זמן יקר עבורו . הנוסע יכול לקבל אינפורמציה על הטיסה ממכשיר הסלולרי שלו או מחשב כף היד, מוזמן להשתמש בשירותים טכנולוגיים מתקדמים בטרקלין המלך דוד חינם ולנצל את זמן הטיסה להרחבת הידע באמצעות מגוון ספרים מובילים בהוצאת גלובס בתחומים פיננסים, פרסום, שיווק וניהול עסקים", אמר לוי.