אל על משיקה קו ישיר ללוס אנג'לס

ביום ראשון הקרוב תפעיל אל על את הטיסה הישירה הראשונה בקו תל אביב-לוס אנג'לס-תל אביב. החברה תפעיל 3 טיסות שבועיות ישירות אל היעד


00:00 ,12.07.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

ביום ראשון הקרוב תפעיל אל על את הטיסה הישירה הראשונה בקו תל אביב-לוס אנג'לס-תל אביב. החברה תפעיל 3 טיסות שבועיות ישירות אל היעד
 
במסגרת הרחבת לוח הטיסות מוסיפה אל על 3 טיסות ישירות ללוס אנג'לס מדי שבוע בימים ראשון, שלישי וחמישי, זאת בנוסף לשתי הטיסות השבועיות הקיימות בקו תל אביב-טורונטו-לוס אנג'לס, היוצאות בימים שני ורביעי.
 
הטיסה הישירה הראשונה תצא במטוס מדגם 777, המשתייך לצי החדש ביותר של אל על, בו יוכל הנוסע ליהנות ממסך אישי, בידור עשיר ומגוון ונוחות מירבית.
 
אל על ממשיכה במגמת הגדלת צי המטוסים ובמקביל מרחיבה את לוח הטיסות והיצע היעדים הישירים. ארצות הברית מהווה יעד עיקרי לנוסעי אל על בכל מחלקות השירות.  הוספת 3 טיסות שבועיות ישירות ללוס אנג'לס הופכת את לוס אנג'לס ליעד נגיש יותר עבור הנוסע הישראלי, ופותחת עבורו "שער לחוף המערבי"
 
חברת אל על מפעילה מדי שבוע כ-30 טיסות ישירות לארצות הברית. בנוסף מציעה אל על טיסות בשיתוף פעולה (קוד שייר) ליעדים רבים בצפון אמריקה כגון לוס אנג'לס, סינסנטי, סולט לייק סיטי, סיאטל, סן פרנסיסקו, אורלנדו, אטלנטה ופורט לודרדייל. כמו כן מציעה חברת אל על כרטיסי טיסה בתעריפים תחרותיים למאות יעדים בצפון אמריקה באמצעות אל על CONNECT, בעזרת הסכמים עם חברות תעופה מובילות כגון דלתא איירליינס, יונייטד איירליינס, אמריקן איירליינס, יו.אס איירווייס, אלסקה איירליינס ואמריקה ווסט.