אל על משיקה מערכת הזמנות חדשה באגף מטענים

מערכת ההזמנות החדשה הפרוסה בלמעלה מ-40 תחנות מטען ומשרדי GSA והיא מחזקת את הקשר בין אגף המטענים באל על ללקוחות החברה ; ראש אגף המטענים באל על: המערכת החדשה מאפשרת מתן מענה מהיר, מתקדם, יעיל ומקצועי


00:00 ,14.07.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
מערכת ההזמנות החדשה הפרוסה בלמעלה מ-40 תחנות מטען ומשרדי GSA והיא מחזקת את הקשר בין אגף המטענים באל על ללקוחות החברה ; ראש אגף המטענים באל על: המערכת החדשה מאפשרת מתן מענה מהיר, מתקדם, יעיל ומקצועי

דני שפירא, ראש אגף מטענים באל על ציין כי מערכת ההזמנות לשימוש בסביבת אינטרנט, מאפשרת, באופן יעיל ומהיר יותר לאנשי המטענים של החברה, לקבל הזמנות, לנהל הטענת המטענים על הטיסות, לשלוח הודעות ולהפיק דו"חות בזמן תגובה מיידי. לדבריו, הדינמיות של המערכת והשימוש בטכנולוגיה חדשנית מאפשר יעילות ללקוחות ותמיכה בגמישות תפעולית ומסחרית של אגף המטענים.

"בזכות המערכת החדשה יש לנו את היכולת להציע ללקוחותינו רמת שירות איכותית וגבוהה, באמצעות מערכת נוחה וידידותית, בעלת בסיס נתונים מרכזי, הנגישה בכל העולם ומאפשרת מעקב אחר המטען בכל הרשת וזמינות המידע במשך 24 שעות", הוסיף שפירא.

לדבריו, השקת מערכת ההזמנות החדשה הינה חלק מהאסטרטגייה הכוללת של אל על להציג מצוינות, רמת שירות גבוהה ללקוחות החברה, דינמיות , נגישות, זמינות ועדכניות במידע, ובמסגריית אסטרטגיה זו, מציג גם אגף המטענים בחברה את היתרון היחסי של החברה מול החברות המתחרות. שפירא הוסיף כי פריסת המערכת החדשה היא נדבך נוסף במובילות תחום המטענים באל על.

מערכת ההזמנות היא פרי של מאמצים משותפים של אגף מטענים, אגף ארגון, מערכות מידע ותקשורת וחברת HTMC היי טק ניהול ויעוץ.

שפירא ציין כי השלמת פריסת המערכת היא שלב ראשון במגוון פיתוחים עתידים לקידום אגף המטען המתוכננים ביניהם: שרות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט לברורים ומידע עדכני על המטענים שלהם, אפשרויות לניהול מצאי מכולות וציוד מוטס, ניהול הקצאות, תמיכה בדרישות הדיווח של המכס האמריקאי, כולל קלט מידע ישירות ממערכות הסוכנים, ‘ E booking,ניהול הובלה יבשתית, ניהול היבוא, כלי תחקור למנהלים בדרג תפעול ועוד.


אגף המטענים בחברת אל על פועל כיחידת רווח עצמאית ותחום פעיךותו העיקרי הוא ביבוא ויצוא של מטענים בין ישראל לאירופה וארה"ב ובין אירופה וארה"ב ובין ישראל למזרח הרחוק ואירופה והמזרח הרחוק. ההכנסות מהובלת מטען ודואר מהווים כ- 20% מהכנסות חברת אל על . הובלת המטען נעשית במטוסי מטען מדגם בואינג 200-747 ובגחונות של מטוסי נוסעים . במידת הצורך חוכרת החברה , בחכירה יבשה .