מציעה שירות המאפשר הזמנת מוצרי דיוטי פרי באתר אל על, טרם הטיסה וקבלתם בטיסה
אל על מציעה שירות חדש לנוסעים: הזמנת מוצרי דיוטי פרי באתר אל על, טרם הטיסה וקבלתם בטיסה. השירות החדש מאפשר לנוסעי אל על להזמין מוצרי דיוטי פרי לטיסתם הלוך או חזור ארצה, מכל מקום ובכל זמן לנוחיות הנוסעים. הזמנה מראש באתר אל על מעניקה לנוסעים 10% הנחה על רכישתם במעמד התשלום. מחברת אל על נמסר כי ההנחה חלה על כל המוצרים למעט מוצרי האלקטרוניקה.
דוד מימון, סמנכ"ל לקוחות באל על, מציין כי "כחלק מהמשך שדרוג השירות לנוסעי אל על, משיקה החברה בימים אלה שירות חדש - הזמנה מראש של מוצרי דיוטי פרי באתר אל על. השירות נועד להקל על הנוסעים ולתת מענה ללקוחות אשר מעונינים להבטיח זמינות של מוצרי דיוטי פרי בטיסתם. התשלום מתבצע בעת קבלת המוצרים בטיסה. במידה והנוסע מתחרט על ההזמנה - הוא אינו מחויב".
אל על משדרגת מערך מכירות הדיוטי פרי
מציעה שירות המאפשר הזמנת מוצרי דיוטי פרי באתר אל על, טרם הטיסה וקבלתם בטיסה
00:00 ,28.01.2009
עשוי לעניין אותך
27.01.2009
25 היצואניות המובילות מוחות בפני חברות התעופה על תעריפי היטלי הדלק
26.01.2009
אל על קרגו: הוכרזו הזוכים בתחרות ההזמנה האלקטרונית
25.01.2009
אל על הודתה: ביצענו עבירה על דיני ההגבלים העסקיים בארה"ב
22.01.2009
עמיקם כהן מונה ליו"ר מועצת המנהלים של אל על
22.01.2009
מנכ"ל אל על הודיע כי יוותר על 15% משכרו
22.01.2009
גם השנה: אלפי מבקרים ייקחו חלק בוועידת PORT2PORT EXPO 2009