אל על משדרגת את אתר האינטרנט -הלקוחות יוכלו לבחור מושב במטוס

קניות הצרכנים דרך האינטרנט תופסות תאוצה גם בענף התעופה. לאתר האינטרנט של אל על נכנסים כ-1.3 מיליון משתמשים בכל חודש - גידול של כ-270% מהשנה הקודמת - כך אמר מנכ"ל אל על, חיים רומנו. לדבריו, עד סוף מאי נמכרו באתר אל על כ-1,200 כרטיסי טיסה בחודש - כפול בהשוו


00:00 ,04.07.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

קניות הצרכנים דרך האינטרנט תופסות תאוצה גם בענף התעופה. לאתר האינטרנט של אל על נכנסים כ-1.3 מיליון משתמשים בכל חודש - גידול של כ-270% מהשנה הקודמת - כך אמר מנכ"ל אל על, חיים רומנו. לדבריו, עד סוף מאי נמכרו באתר אל על כ-1,200 כרטיסי טיסה בחודש - כפול בהשוואה לשנה שעברה.

"לנוחות נוסעי החברה הגולשים באתר אל על באינטרנט, האתר יעלה הקיץ לאוויר עם פנים חדשות. בגרסת האתר החדשה תשופר התקשורת עם לקוחות מועדון הנוסע המתמיד, יוצגו מבצעי מכירה לקהל וחידושים בשירות לנוסעים.

כמו כן יוצע לגולשים מסלול נוח ומהיר ל"שירות עצמי" בהזמנת טיסות, בתי מלון, השכרת רכב, חבילות תיור, בחירת מושב במטוס בעזרת ממשק משתמש גרפי, בידוק עצמי לטיסה מהבית", אמר רומנו.

עד סוף 2006 יותקנו בחמישה ממטוסי החברה, מדגם בואינג 747-400 ו-777 מערכות תקשורת לוויינית אשר יאפשרו לנוסעי אל על התקשרות בפס רחב ובמהירות גבוהה באמצעות המחשב הנישא.

לדברי רומנו "השירות יאפשר ללקוח גלישה מהירה באינטרנט ומגוון שירותים מתקדמים לנוסע העסקי בכל מחלקות השירות במטוס. אל על תהיה בין החברות הראשונות בעולם שיספקו שירות זה. השירות יתומחר בהתאם לאורך הטיסה ולמסלול השימוש שיבחר הנוסע וינוע בין 9.95 דולרים ל-19.95 דולר.