אל על מציגה תכנית מועדונים משופרת

יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים בינלאומיים באל על הציג היום את תוכנית המועדונים המשופרת של החברה ואמר כי "בתכנית המועדונים המשופרת הורחבה אפשרות צבירת הנקודות ל-3 שנים לעומת 12 חודשים כיום"


00:00 ,11.01.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
התוכנית תיכנס לתוקפה החל מיולי 2004

יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים בינלאומיים באל על הציג היום את תוכנית המועדונים המשופרת של החברה ואמר כי "בתכנית המועדונים המשופרת הורחבה אפשרות צבירת הנקודות ל-3 שנים לעומת 12 חודשים כיום. ניתן להגיע לכרטיס בונוס מהר יותר והוזלו השידרוגים מראש. לכל חברי המועדונים שלזכותם נקודות מהעבר, תשמר הזכות, במידה ויבחרו בכך, לממש את הנקודות עפ"י התנאים הישנים עד יוני 2006. מועדון הנוסע המתמיד של אל על הוא המועדון הטוב ביותר עבור הנוסע הישראלי, ולאחר השינויים הוא אף טוב יותר".

עדכון תוכנית המועדונים לוותה במחקר מקיף אשר נערך בקרב לקוחות החברה.

"הקו אשר הנחה אותנו הוא שמירה על מעמד המועדון הטוב ביותר לנוסע הישראלי, אטרקטיביות ההטבות הניתנות ללקוח, פשטות השירות וייעול המערכת. כל זאת - תוך דגש על מובילות מועדוני הלקוחות של אל על ויצירת העדפה בולטת לנוסע הישראלי. השינויים אשר נקטנו בהם הנם פועל יוצא של העדפותיהם של הנוסעים אשר נבדקו במהלך שנת 2003 בסקרים פנימיים של החברה. מסקרים אלו עולה בבירור כי למעלה מ- 90 אחוז מחברי המועדונים בחברות תעופה סבורים כי ההטבות המשמעותית ביותר עבורם הם כרטיסי הבונוס , השדרוג מראש , ואפשרויות ההושבה מראש", סיכם יואב לוי.