אל על מפסיקה לטוס ישירות למיאמי

חיים רומנו: במחירי הדלק הנוכחיים ובהיקף השוק הנתון, הכדאיות הכלכלית נשחקה. לצערנו היקף הפעילות בקו אינו מאפשר הצבה של מטוס גדול ויעיל יותר


00:00 ,03.07.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

אל על מפסיקה החל מחודש ספטמבר את קו הטיסות הישיר למיאמי ותמשיך לחזק את הטיסות הישירות לניו יורק, לוס אנג'לס וטורונטו. אל על תציע לנוסעיה להגיע למיאמי ויעדי המשך נוספים בצפון אמריקה באמצעות הסכם הקוד שייר עם אמריקן איירליינס
 
במסגרת האסטרטגיה של אל על לבצע אופטימיזציה של מערך הטיסות, החליטה החברה להפסיק את הפעילות בקו הטיסות הישיר למיאמי החל מחודש ספטמבר. כל ציין הבוקר חיים רומנו מנכ"ל אל על.
 
לדברי רומנו, הנסיקה חסרת התקדים במחירי הדלק הסילוני גוררת אחריה עלייה דרמטית בעלויות התפעוליות של הטיסות, ובמיוחד בטיסות ארוכות הטווח. "מציאות זו מחייבת אותנו לבחון מחדש את כדאיותה הכלכלית של כל טיסה וטיסה. קו הטיסות הישיר למיאמי הצדיק את קיומו ברמות מחירי דלק שהיו קיימות עד השנה הזו. אולם במחירי הדלק הנוכחיים ובהיקף השוק הנתון, הכדאיות הכלכלית נשחקה. לצערנו היקף הפעילות בקו אינו מאפשר הצבה של מטוס גדול ויעיל יותר".
 
רומנו הוסיף והדגיש כי במקביל לצעד הנ"ל בכוונת אל על לחזק את אחיזתה בצפון אמריקה בקווים הישירים לניו יורק, לוס אנג'לס וטורונטו.
 
רומנו ציין שהחל מחודש ספטמבר יוכלו נוסעי אל על ליהנות גם מרשת רחבה של עשרות יעדים מרכזיים בצפון אמריקה אליהם ניתן יהיה לטוס באמצעות הסכם הקוד שייר החדש שנחתם עם חברת התעופה אמריקן איירליינס.
 
"הסכם יאפשר לנוסעי אל על גמישות מרבית בבחירת נתיבי ומועדי הטיסות תוך השענות על רשת היעדים הישירים של אל על בצפון אמריקה ובאירופה. כך יוכלו למשל נוסעי אל על לטוס מתל אביב למיאמי דרך ניו יורק ולחזור לתל אביב ממיאמי דרך מדריד, לונדון או פריז", ציין מנכ"ל אל על.