אל על: מערכת הזמנת טיסות באינטרנט

החברה מפרסמת בימים אלה את מערכת ההזמנות המתקדמת באתר אל על ואף הודיעה על מבצע יומי שבו יקבל אחד ממזמיני הכרטיסים באתר את כספו חזרה


00:00 ,24.06.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה מפרסמת בימים אלה את מערכת ההזמנות המתקדמת באתר אל על ואף הודיעה על מבצע יומי שבו יקבל אחד ממזמיני הכרטיסים באתר את כספו חזרה
 
מחברת אל על נמסר כי בעקבות  שדרוג מערכת ההזמנות באתר אל על ומיתוגה תחת השם I FLY, יוצאת החברה בקמפיין פרסום שמטרתו להגביר את החשיפה והשימוש בשירותי האתר בקרב הציבור הרחב.
 
חיים רומנו, מנכ"ל אל על: "כפי שקבעה אל על בתוכנית האסטרטגית 'אל על 2010', עוסקת החברה בשנתיים האחרונות בפיתוח ערוץ מכירה, שירות, וקבלת מידע תיירותי באינטרנט. במהלך אפריל שידרגה אל על את מנוע ההזמנות של כרטיסי הטיסה באתר. מנוע ההזמנות החדש מאפשר כעת לגולשים לבחור בקלות ובפשטות את יעד ומועד טיסתם ולקבל מידע שקוף ואמין על המחירים הזמינים הזולים ביותר לאותו מועד ולמועדים סמוכים לבצע הזמנה ושירותים נוספים. אתר אל על הוא מאתרי המכירות הגדולים במדינה כיום, בהיקף מכירות של מיליוני דולרים בחודש."
 
רמי לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל אל: "אל על הצטרפה למהפכת האינטרנט העולמית ומאפשרת לנוסעים לבצע את כל תהליך ההזמנה והרכישה של כרטיסי הטיסה באמצעות אתר הבית. כיום אנו גאים להציע ללקוחותינו ממשק ידידותי, פשוט ומתקדם, בחזית הטכנולוגיה העולמית, המאפשר לנוסע ליהנות משקיפות מלאה בעת בחינת האפשרויות העומדות בפניו".
 
הקמפיין, אותו מוביל כוכב "ארץ נהדרת" יובל סמו, המגלם את דמותו של "יועץ התקשורת" און פרלין, יכלול סרטוני טלוויזיה וקמפיין אינטראקטיבי באינטרנט.