אל על מעדכנת את תכנית העמלות לסוכני הנסיעות

חברת אל על הודיעה היום כי בכוונתה לעדכן את תכנית העמלות שתתחיל בראשון ביולי, עמלת הבסיס תתעדכן ל- % 7.5 בחודש יולי ול - 7% בינואר 2004. מחברת אל על נמסר כי סוכני הנסיעות הם צינור השיווק העיקרי של חברת אל על, והחברה


00:00 ,01.07.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת אל על הודיעה היום כי בכוונתה לעדכן את תכנית העמלות שתתחיל בראשון ביולי, עמלת הבסיס תתעדכן ל- % 7.5 בחודש יולי ול - 7% בינואר 2004.

מחברת אל על נמסר כי סוכני הנסיעות הם צינור השיווק העיקרי של חברת אל על, והחברה רואה בשיתוף פעולה עימם נדבך עיקרי להצלחתה. יואב לוי סמנכ"ל סחר וקשרים תעופתיים באל על אמר היום כי במהלך החודשים האחרונים קיימה הנהלת אל על שיחות עם בעלי סוכנויות נסיעות רבים,ועם חלק ניכר מהם אף הגיעה להסכמים לגבי תוכנית התמריצים לשנת 2003.

יחד עם זאת , הדגיש לוי , מתוך רגישות לתחושות הסוכנים, החליטה אל על להקטין את שיעור העמלות ב 1 ביולי 2003 ל 7.5% ולא ל- 6% כפי שתוכנן בתוכנית המקורית, ב-1 בינואר 2004 תחול הפחתה נוספת של חצי אחוז בגובה העמלה והיא תתייצב על 7%. הפחתת העמלות שמבוצעת הינה חלק ממאמצי הנהלת אל על להתייעלות, להורדת עלויות במערך ההפצה ושיפור תוצאותיה העסקיות.

במהלך השיחות העלו הסוכנים נקודות שונות הנוגעות ליעילות העבודה שבין הסוכנים לחברות התעופה בכלל ולאל על בפרט, נושאים אלה נבדקים ביסודיות על ידי אנשי המקצוע של אל על, במטרה להקטין את אי הוודאות בענף ,ולשפר את העבודה השוטפת שבין הסוכנים לבין אל על.