אל על מייקרת מחירי הכרטיסים

בעקבות שחיקת ערך הדולר ובשל המשך עליית מחיר הדלק החברה תעדכן את מחירי הטיסות בכ-3.5%. כמו כן מעדכנת החברה את תוספת הדלק המהווה מרכיב במחירי הטיסות


00:00 ,20.02.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

בעקבות שחיקת ערך הדולר ובשל המשך עליית מחיר הדלק החברה תעדכן את מחירי הטיסות בכ-3.5%. כמו כן מעדכנת החברה את תוספת הדלק המהווה מרכיב במחירי הטיסות
 
חברת אל על הודיעה כי היא מעדכנת את מחירי טיסותיה בשיעור של כ- 3.5%, זאת עקב התייקרות תשומות טיסה שונות הנובעות מהשחיקה העולמית של שער הדולר. זאת ועוד, עקב עליית מחירי הדלק לרמות של למעלה מ-96 דולר לחבית נפט, הגבוהות בכ-9% מהרמה שבה עודכנה לאחרונה תוספת הדלק, נאלצת אל על לעדכן את תוספת הדלק המהווה מרכיב במחיר הטיסות על פי הפירוט הבא: 5 דולר לקטע טיסה ליעדים קרובים, 9 דולר לקטע טיסה ליעדים בינוניים, ו-16 דולר לקטע טיסה ליעדים רחוקים.
 
עדכון המחירים יבוצע החל מה-26 לפברואר  2008. כל הכרטיסים שיירכשו עד התאריך הנ"ל ימכרו במחירים הישנים.
 
רמי לוי סמנכ"ל למסחר וקשרים תעופתיים של אל על: "מבחינת הצרכן הישראלי, גם לאחר עדכון המחירים, המחיר הריאלי של כרטיסי הטיסה בשקלים נשאר דומה לזה שהיה לפני שנה, זאת בשל שחיקת שער החליפין של הדולר אל מול השקל".
 
לצד כל אלה יצאה אל על בשורה של מבצעים ומציעה היצע נרחב מאוד של טיסות וחבילות במחירי חורף אטרקטיביים במיוחד. מחירי הטיסה לוינה, מוסקבה, ברצלונה, אתונה ופראג הוזלו במטרה לעודד את התנועה בקווים אלה.