אל על מטענים תפסיק פעילות מטוסי המטען לאסיה

החברה הודיעה כי בכוונתה להגביר את שיתופי הפעולה עם חברות תעופה בנתיבי אסיה ולדלל בהדרגה את טיסות מטוסי המטען לאסיה. החברה תמשיך להטיס לאסיה מטענים במטוסי נוסעים


00:00 ,08.04.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה הודיעה כי בכוונתה להגביר את שיתופי הפעולה עם חברות תעופה בנתיבי אסיה ולדלל בהדרגה את טיסות מטוסי המטען לאסיה. החברה תמשיך להטיס לאסיה מטענים במטוסי נוסעים
 
תחת הכותרת "תוכנית התייעלות" יצאה אתמול אל על מטענים בהודעה ללקוחותיה לפיה במסגרת תוכנית זאת היא תחדל מלטוס במטוסי המטען שלה ליעדים ביבשת אסיה.
 
מטרת תוכנית ההתייעלות, ציין דורון מאור, מנהל חטיבת אל על מטענים, היא לשפר את הרווחיות ולייצב את רמת השירות ללקוחותיה בנתיבי אירופה וצפון אמריקה. מאור ציין עוד כי בכוונת החברה לשפר את מבנה העלויות וכן את יכולתה התחרותית.
 
מהחברה נמסר כי בכוונתה להגביר שיתופי פעולה עם חברות תעופה בנתיבי אסיה תוך שאיפה לצמצם את הפעילות ליעדים אלה במטוסי החברה. אל על ציינה כי הרקע להחלטה נובע מדלק עלויות גבוהות הנובעות משימוש במטוסי 200-747, בייחוד לטווחים ארוכים.
 
יאיר ביטון, מנהל אגף מטענים באל על, ציין בשיחה עם מערכת Port2portכי אין כרגע הערכה מדויקת מתי החברה תפסיק להפעיל מטוסי מטען לאסיה. בשלב ראשון, ציין יאיר ביטון, החברה תדלל את פעילות מטוסי המטען לאסיה, ובשלב שני, לאחר שהפתרונות החלופיים יוצגו ויתקבלו על ידי הלקוחות, החברה תחדל מלטוס במטוסי בואינג 200-747 ליעדים באסיה. 
 
יחד עם זאת נמסר מהחברה כי היא תמשיך להציע שירות הטסת מטען בבטן המטוסים רחבי הגוף בהטסה ישירה.