אל על: מחירים מיוחדים לתושבים החוזרים ביום העצמאות

אל על ומשרד הקליטה יוצאים במבצע במסגרתו יוענקו הנחות מיוחדות לתושבים חוזרים אשר יחזרו ארצה ביום העצמאות שמתקיים השנה ב-29 באפריל


00:00 ,30.03.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

אל על ומשרד הקליטה יוצאים במבצע במסגרתו יוענקו הנחות מיוחדות לתושבים חוזרים אשר יחזרו ארצה ביום העצמאות שמתקיים השנה ב-29 באפריל
 
לרגל יום העצמאות ה-61 לישראל, אל-על והמשרד לקליטת העלייה מעודדים ישראלים המתגוררים בחו"ל לשוב הביתה ביום העצמאות הנחגג ב-29.4.09 וליהנות מהנחה משמעותית במחירי הטיסה.
 
על פי הסיכום, לרגל יום העצמאות יזכו ה"תושבים החוזרים" למחיר כרטיס טיסה מיוחד על מנת לעודד את חזרתם הביתה ביום חגה של המדינה: תושבים שיחזרו מאירופה ישלמו רק 150 דולר לכרטיס (לא כולל מסים), תושבים שיחזרו מצפון אמריקה ישלמו רק 300 דולר לכרטיס (לא כולל מסים). יש לציין כי המבצע מותנה באישור עקרוני של משרד הקליטה על זכאות מעמד "תושב חוזר".
 
המבצע הנוכחי משתלב בתוך המהלך המתמשך של המשרד לקליטת העלייה להחזרת התושבים הישראלים המתגוררים בחו"ל. מבצע "חוזרים הביתה בשישים" החל בשנת 2008 ויימשך עד סוף 2009, במהלכו חזרו ארצה כ-12 אלף ישראלים. 
 
מנכ"ל המשרד לקליטת העלייה, ארז חלפון: "שנת השישים למדינת ישראל היוותה שנת מהפך בחזרת התושבים הישראלים הביתה, במהלך המבצע שיזם משרד הקליטה חזרו כ-12 אלף אזרחים ישראלים והיד עוד נטויה. אני מעריך שבעקבות המאמצים והמשאבים האדירים שמשקיע המשרד בהחזרת התושבים הישראלים יחליטו לחזור עוד משפחות רבות הרוצות לשוב ולגדל את ילדיהן בארץ ובכך לתרום לחוסנה הביטחוני, כלכלי וחברתי של המדינה".