אל על מוסיפה טיסה שבועית לטורנטו -לוס אנג'לס ולניו יורק

הטיסה לטורנטו -לוס אנג'לס תחל לפעול בדצמבר והטיסה לניו יורק תחל בינואר 2004 ; החברה פועלת להוסיף 2 מטוסים לצי מטוסי החברה


00:00 ,03.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
הטיסה לטורנטו -לוס אנג'לס תחל לפעול בדצמבר והטיסה לניו יורק תחל בינואר 2004 ; החברה פועלת להוסיף 2 מטוסים לצי מטוסי החברה

יואב לוי סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים בחברת אל על אמר היום כי הוספת הטיסות מתחייבת על מנת לשרת את הדרישות לטיסות אל על הן במגזר התיירותי והן במגזר העסקי. "הטיסות הנוספות לניו יורק, טורנטו ולוס אנג'לס הן המשך ישיר של פעולת ההתרחבות שנקטנו במהלך 2003 בה הוספנו טיסות לרומא, מדריד, מילנו ובריסל ולאחרונה טיסה יומית שניה לציריך", אמר.

לדבריו, "אל על גדלה ומתרחבת באופן קבוע. בסוף שנת 2002 הרחבנו את פעולותינו ברשת האזורית, במהלך 2003 טיפלנו בהרחבת הטיסות לאירופה ועתה אנו פועלים בקווים ארוכי הטווח. טיסות אלו לניו יורק וטורנטו לוס אנג'לס נועדו לשרת את לקוחותינו לארה"ב ולחזק את פעולותינו בקווים ארוכי הטווח. בתקופת האביב והקיץ אנו מתעדים להרחיב את הקיבולת ואת תדירויות הטיסות הן בנתיבים האזוריים , הן בקווי אל על לאירופה והן בטיסות ארוכות טווח".

יואב לוי הוסיף כי, הרחבת לוח הטיסות, מחייבת לפעול, בתחום ציוד הטיסה ונבחנת האפשרות של צירוף 2 מטוסים לצי הקיים באל על. במסגרת זו נבחנת האפשרות להצטייד ב- 757 נוסף וב- ER767 בעל טווח מוגדל במיוחד ונשקלת האפשרות לעשות זאת באמצעות חכירה ארוכת טווח.

עד עתה הפעילה חברת אל על 3 טיסות שבועיות ללוס אנג'לס דרך טורנטו. עם הוספת הטיסה החדשה תפעיל אל על 4 טיסות שבועיות ליעדים אלו, בנוסף ל-4 טיסות נוספות באמצעות קוד שייר עם חברת Air Canda. כמו כן, בקו לניו יורק, אל על מפעילה בתקופת החורף כ- 20 טיסות שבועיות לניו יורק .