אל על מדווחת על התעוררות בתנועת הישראלים היוצאים לחו"ל לקראת ובמהלך חג הפסח

חברת אל על תגברה את לוח הזמנים העונתי ביותר מ- 20 טיסות בנוסף להגדלת ציוד על מנת לענות על הביקושים הגדולים לתקופת החג. מנתוני חברת אל על עולה כי היעדים בהם נרשם גידול משמעותי בביקושים הם טורנטו ולוס אנג'לס , גידול של 20% , וברצלונה גידול של כ- 10% , לעומ


00:00 ,07.04.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת אל על תגברה את לוח הזמנים העונתי ביותר מ- 20 טיסות בנוסף להגדלת ציוד על מנת לענות על הביקושים הגדולים לתקופת החג.
 
מנתוני חברת אל על עולה כי היעדים בהם נרשם גידול משמעותי בביקושים הם טורנטו ולוס אנג'לס , גידול של 20% , וברצלונה  גידול של כ- 10% , לעומת פסח אשתקד.
 
יואב לוי סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים בחברת אל על ציין כי בהתאם לביקושים תגברה החברה טיסות ליעדים נבחרים : לניו יורק הוסיפה 3 טיסות לכל כיוון במטוסי רווחי הגוף, 3 טיסות מיוחדות מצרפת לאילת , עבור משרד החינוך לפרויקט "מצעד החיים" בפולין הוסיפה החברה 4 טיסות, ותוספת של יותר מ- 10  טיסות קו לאירופה.
 
עוד ציין יואב לוי , כי מנתוני החברה, ועל פי הניסיון באל על  בשנים האחרונות, הציבור הישראלי ממשיך ומעדיף את היעדים הקלאסיים: טורנטו , לוס אנג'לס , ניו יורק , ברצלונה , אמסטרדם , לונדון, מילאנו ומדריד. על פי בדיקת פרופיל הנוסעים עולה כי רוב הטסים בחופשת החג הם משפחות עם ילדים וזוגות מאפיין קלאסי של חופשות חג . ימי השהיה נעים בין 4-7 ימים באירופה והחל מ- 8 ימים ועד שבועיים בארה"ב וצפון אמריקה.