אל על מגדילה את היצע הטיסות לבלגיה ל- 10 טיסות שבועיות

כיום מפעילה חברת אל על 6 טיסות שבועיות בין תל אביב לבריסל. לאחר חתימת ההסכם יגדל מספר הטיסות השבועיות המוצעות על ידי חברת אל על ל –10, מתוכן 6 טיסות אשר תפעיל אל על בעצמה ו-4 טיסות של SN BRUSSELS AIRLINES


00:00 ,04.08.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

זאת באמצעות הסכם קודשייר עם חברת SN BRUSSELS AIRLINES
 
כיום מפעילה חברת אל על 6 טיסות שבועיות בין תל אביב לבריסל. לאחר חתימת ההסכם יגדל מספר הטיסות השבועיות המוצעות על ידי חברת אל על ל –10, מתוכן 6 טיסות אשר תפעיל אל על בעצמה ו-4 טיסות של SN BRUSSELS AIRLINES.
 
חברי מועדון הנוסע המתמיד יוכלו לצבור נקודות גם בטיסותיהם עם SN BRUSELLS AIRLINES כאשר בכרטיס הטיסה יופיע מספר טיסה של אל על. ההסכם ייכנס לתוקפו החל מה- 2 לאוקטובר 2005
 
יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרי תעופה באל על: "כחברה מסחרית, מקפידה חברת אל על לשפר ולייעל את השירות ללקוחות העסקיים. בריסל, בירת האיחוד האירופי, מהווה יעד חשוב במיוחד לציבור אנשי העסקים ונמל התעופה בעיר מהווה שער למדינות רבות נוספות במערב וצפון אירופה. שיתוף הפעולה עם BRUSSELLS AIRLINES מאפשר לנו באל על לשפר ולייעל את השירות ללקוחותינו העסקיים המרבים בנסיעות עבודה לאירופה תוך שיפור לוח הזמנים והצעת מחירים תחרותיים."
 
פיטר דיוויס, מנכ"ל BRUSSELS AIRLINESSN בירך על ההסכם ומסר כי "שיתוף הפעולה בין אל על ל - BRUSSELS AIRLINES יגדיל באופן משמעותי את זמינות הטיסות בין ישראל לבלגיה.
 
בריסל מהווה יעד מרכזי לפעילותם של אנשי עסקים ישראלים רבים ונמל התעופה בעיר מאפשר גישה נוחה לערים במערב אירופה וצפונה. נוסעי אל על שיטוסו במסגרת ההסכם יהנו מ- 10 טיסות שבועיות בין תל אביב לבריסל ומאפשרות להמשיך בחיבורים להמבורג, קופנהגן, שטוקהולם, הלסינקי, אוסלו ויעדים נוספים רבים באירופה.
 
חברת אל על וחברת BRUSSELS AIRLINES מציעות לנוסעים אפשרות בחירה בין שתי מחלקות שירות: מחלקת תיירים ומחלקת עסקים.