אל-על חתמה על הסכם להטמעת מערכות Tradevision

בהודעה לעתונות שפרסמה חברת Tradevision נמסר כי אל-על, חברת התעופה הישראלית, חתמה על הסכם עם חברת Tradevision להטמעת מערכת התקשורת האלקטרונית העולמית שלה המיועדת לעסקי הובלת המטענים באוויר


00:00 ,20.11.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות שפרסמה חברת Tradevision נמסר כי אל-על, חברת התעופה הישראלית, חתמה על הסכם עם חברת Tradevision להטמעת מערכת התקשורת האלקטרונית העולמית שלה המיועדת לעסקי הובלת המטענים באוויר.

המערכת מאפשרת לכל המשלחים הבינלאומיים בכל מקום, הקשורים בקשרי עסקים עם אל-על, להעביר דרכה שטרי מטען אוויריים ולקבל דרכה באופן אוטומטי את הסטטוס המעודכן של המטענים המשוגרים באמצעות אל-על.
ההסכם עם אל-על נחתם עם Tradevision Israel,. לדברי רחל נתיב, המנהלת הכללית, הסכם זה עורר עניין בקרב קהילת המשלחים הבינלאומיים בישראל, שהחברות הגדולות שביניהם המייצגות בארץ חברות בינלאומיות כמו Panalpina, Schenker ו- BAX Globalכבר הטמיעו בתוכם את המערכת של Tradevision, והם הראשונים שייהנו מן ההסכם עם אל-על המאפשר למשלחים המשגרים מטענים באמצעות אל-על לעקוב באופן אוטומטי אחר הסטטוס של המשלוחים בכל רגע. לדברי גב' נתיב, פיתוח ושימוש במערכת של Tradevision חשוב למדינה כמו ישראל, הנשענת על סחר החוץ שלה- ואשר בהשוואה לגודלה, היחס של משלוחי אוויר הוא רב ומכאן החשיבות לשימוש במערכת של Tradevision לשיפור אמצעי הסחר.

אל-על הינה חברת התעופה ה-42 אשר חתמה עם Tradevision על העסקה של העברה אלקטרונית של מסמכי מטעני אוויר. Tradevision הינה חברת בת של Descartes, אשר משרדה הראשי בקנדה ולה סניפים ברחבי העולם באמריקה, אירופה, המזרח התיכון, אפריקה, ו-אסיה-פאסיפיק.

חברת Tradevision מציעה שרותי EDI ואינטרנט ופתרונות לוגיסטיים בשטח של העברת מטענים מאז 1992, וכיום היא מציעה בנוסף פתרונות של e-commerce וקישורים עם כל חברות התעופה הגדולות ולחברות ספנות בכל רחבי העולם.

משרדיה הראשיים של חברת Tradevision הם בשטוקהולם ולה סניפים בקופנהגן, לונדון, וורשה, ריגה ולוס אנג'לס.