אל על וסוויס מרחיבות את שיתוף הפעולה

נחתם הסכם בין הנהלת אל על והנהלת סוויס בשוויץ להרחבת שיתוף הפעולה בין שתי החברות לחורף 2004/2005. משלחת של נציגים מאל על ובראשה יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים ושחר פרנק, ראש אגף יחסים בינלאומיים


00:00 ,20.09.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
נחתם הסכם בין הנהלת אל על והנהלת סוויס בשוויץ להרחבת שיתוף הפעולה בין שתי החברות לחורף 2004/2005.

משלחת של נציגים מאל על ובראשה יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים ושחר פרנק, ראש אגף יחסים בינלאומיים, קיימה לאחרונה בציריך שיחות עם נציגי הנהלת סוויס העולמית, בראשות מר מרסל בידרמן -סמנכ"ל איזורי, ומר אבנר גורדון, מנכ"ל סוויס ישראל, בכדי לגבש את פרטי ההסכם.

יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על : "ההסכם שנחתם הינו הרחבה של ההסכם הקיים ומהווה שיפור אסטרטגי מהותי עבור הנוסע הישראלי.
אל על פועלת היום כדי להבטיח לנוסעיה את האפשרות להגיע בנוחיות, ביעילות ובמחירים אטרקטיביים לכל יעד שיחפצו בעולם. הרחבת שיתוף הפעולה עם סוויס מאפשרת לנו להציע גמישות, תדירות ומגוון רחב של יעדים שאין שני לו בשוק התעופה הישראלי".

ההסכם כולל הרחבת שיתוף הפעולה לכל טיסות הערב מציריך לתל אביב, ומאפשר לנוסעי "אל על" להמשיך טיסותיהם ליעדים נוספים מעבר לציריך, בכל רחבי אירופה, תוך הגעה לציריך בעזרת טיסה עם מספר וקוד "אל על" והמשך ליעדים נוספים בחברת "סוויס".

שחר פרנק, ראש אגף יחסים בינלאומיים באל על : "הרחבת שיתוף הפעולה עם סוויס תאפשר לנו להציע ללקוחות אל על, ביניהם תיירים ואנשי עסקים, יותר אפשרויות לטוס מתל אביב לאירופה ובחזרה, כולל יעדים אליהם אל על אינה טסה, תוך בחירת לוח הזמנים המיטבי לכל נוסע. אל על וסוויס ביחד יוכלו להציע פתרונות גם לקבוצות."

אבנר גורדון, מנכ"ל סוויס ישראל: "השותפות ארוכת השנים של חברת התעופה הלאומית אל על עם המוביל הלאומי השוויצרי התגלתה כנכס אסטרטגי חשוב לשני הצדדים, התורמת להתפתחותו של הקו עונה אחר עונה" , סוויס ואל על תומכות ומשלימות זו את זו ואנו שמחים לסייע בידי אל על בהטסת נוסעיה ליעדים מעבר לציריך ולאפשר לה להציע לנוסעיה יעדים אליהם היא אינה מגיעה בטיסות ישירות, כמו גם רצף טיסות במהלך כל השבוע".

מרסל בידרמן, סמנכ"ל איזורי בסוויס הוסיף "המוביל הלאומי השוויצרי ראה בישראל יעד אסטרטגי חשוב וקיים קווי טיסות סדירות אליה ברציפות במהלך 58 השנים האחרונות. אנחנו רואים בהמשכיות ההסכם עם אל על הזדמנות נפלאה עבור נוסעינו וכן אות של אמון בסוויס כחברה המועדפת ובשוויץ כיעד מועדף על הציבור הישראלי".

הנוסעים המתמידים של סוויס ואל על יוכלו להמשיך ולצבור נקודות ומיילים בחשבון החבר שלהם בכל טיסה המופעלת בקוד של חברת התעופה בה הם חברי מועדון. כך יוכל נוסע אל על לצבור נקודות לחשבונו גם אם טס במטוס סוויס ולהפך, בהתאם לכרטיס הטיסה שנרכש.

בעונת החורף תפעיל אל על 12 טיסות בשבוע לציריך (6 טיסות בוקר ו- 6 טיסות אחר הצהריים עם חזרות מציריך בצהריים או בערב, בהתאמה) בנוסף 3 ל- 4 טיסות בשבוע לז'נבה (בימים ראשון, שלישי וחמישי בבוקר כל העונה והחל מחנוכה גם ביום שישי בבוקר עם חזרה מז'נבה במוצאי שבת).

סוויס תפעיל 14 טיסות שבועיות לציריך,שתי טיסות ביום במהלך כל ימי השבוע. (7 טיסות בוקר ו- 7 טיסות אחר הצהריים עם חזרות מציריך בבוקר או בלילה, בהתאמה).