אל על ואוסטריאן איירליינס מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן

סוכם על העמקת הקשרים המסחריים בין החברות והידוק שיתוף הפעולה אשר יכלול הרחבת הסכם הקוד שייר, שיתוף פעולה בהבאת תיירים לישראל, קוד שייר על טיסות המשך מוינה באמצעות אוסטריאן איירליינס וטיסות המשך מתל אביב באמצעות אל על


00:00 ,16.11.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חיים רומנו- מנכ"ל אל על וואן סורנסן- מנכ"ל אוסטריאן איירליינס סיכמו על הרחבה והעמקה של שיתוף הפעולה בין החברות
 
משלחת של אוסטריאן איירליינס בראשות המנכ"ל, ואן סורנסן, ביקרה בשבוע שעבר בישראל ונפגשה עם הנהלת אל על בראשות יושב ראש מועצת המנהלים, פרופ' איזי בורוביץ'. בפגישה סוכם על העמקת הקשרים המסחריים בין החברות והידוק שיתוף הפעולה אשר יכלול הרחבת הסכם הקוד שייר, שיתוף פעולה בהבאת תיירים לישראל, קוד שייר על טיסות המשך מוינה באמצעות אוסטריאן איירליינס וטיסות המשך מתל אביב באמצעות אל על.
 
פריצת הדרך ביחסים המסחריים שבין החברות התאפשרה בעקבות פגישה של חיים רומנו – מנכ"ל אל על, יואב לוי – סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים ושחר פרנק – ראש אגף יחסים בינלאומיים עם מנכ"ל אוסטריאן – ואן סורנסן, המנהל המסחרי שלה – יוזף בורגר, מנהל אגף יחסים בינלאומיים – וולטר ריימן ונציג אוסטריאן ישראל – אלי מסר. הפגישה התקיימה בוינה בתחילת חודש אוקטובר.
 
הרחבת הפעילות הנכנסת והיוצאת לישראל וממנה הינה חלק מתוכנית אסטרטגית רחבה של החברה ואחד ממנועי הצמיחה שלה. שיתוף פעולה זה עם חברת אוסטריאן איירליינס הינו נדבך נוסף בפעילות זו, ציין רומנו.
 
יואב לוי סמנכ"ל למסחר מסביר על הידוק הקשרים והגידול המתוכנן בפעילות עם חברת אוסטריאן : "מזה שנים רבות שחברת אל על וחברת אוסטריאן מקיימות קשרים מסחריים מצויינים שהיוו בסיס לחתימה על הסכם קוד שייר בשנת 2001. שתי החברות הצליחו במהלך השנים האחרונות להגדיל בצורה משמעותית את התנועה בקו שבין ת"א לוינה ומעבר לה. שתי החברות החליטו לשדרג את הסכם הקוד שייר הקיים ביניהן החל מאביב 2006 ולשפר את המוצר המשותף לקהל. ההסכם החדש יאפשר לאל על ולאוסטריאן לשפר ולייעל את השירות ללקוחותיהן הטסים בקו לוינה ומעבר לה תוך שיפור לוח הזמנים והצעת מחירים תחרותיים ליעדים רבים".
 
חברי ההנהלה הבכירה של אוסטריאן איירליינס, אמרו בסיכום הפגישה כי אין ספק ששיתוף הפעולה בין שתי החברות יתרום להגדלת התנועה לשתי החברות דבר שיביא תועלת כלכלית גם לשתי המדינות הנוגעות בדבר.
 
אלי מסר- מנכ"ל אוסטריאן בישראל מברך על ההסכם שיביא להגדלת מספר התיירים שיגיעו לישראל דרך וינה. הידוק שיתוף הפעולה שלנו עם חברת אל על הינו צעד בעיתו לאור התחדשות תנועת התיירות לישראל.
 
שדרוג ההסכם יאפשר לכל אחת מהחברות להציע שירותים נוספים לנוסעים כגון הושבה מראש בטיסות הקוד שייר.
 
דובר אל על צייו שוינה מהווה יעד מרכזי לפעילותם של אנשי עסקים ישראלים רבים ושדה התעופה שלה ממוקם במרכז אירופה ומאפשר להמשיך בטיסות המשך לעשרות יעדים באירופה, ארה"ב ובמזרח עם חיבורים נוחים מאד.