מנכ"ל החברה חיים רומנו הודיע היום על רה ארגון בחטיבת השירות ואיחוד תחומי השירות והמכירות תחת קורת גג ניהולית אחת. בראש החטיבה יעמוד דוד מימון
חיים רומנו, מנכ"ל אל על, הודיע היום על רה-ארגון בחטיבת השירות ואיחוד תחומי השירות והמכירות תחת קורת גג ניהולית אחת: חטיבת לקוחות. בראש החטיבה יעמוד דוד מימון המכהן ב-3 וחצי השנים האחרונות בתפקיד סמנכ"ל השירות.
מאל על נמסר כי חטיבת הלקוחות תאגד בתוכה את אגף מבצעי קרקע, תחנת ישראל, שירות בטיסה, שירות לקוחות, סניף ישראל וראשי אגפים אזוריים בחו"ל. תהליך זה יוביל את חטיבת הלקוחות להתמקד במתן מענה כולל, מדויק ויעיל ללקוחות ואת חטיבת המסחר בראשות אלי כהן להתמקד בהיבטים תעופתיים וקשרים תעופתיים בינלאומיים, תיירות פנים וחוץ, קביעת מדיניות, תמחור, תכנון אסטרטגי, פיתוח מוצרים חדשים ושיווק.
מחברת אל על נמסר עוד כי מטרת המהלך להרחיב את משאבי המכירות ותפיסת השירות ולקדם מספר מטרות מרכזיות בהן: יצירת כתובת אחת ללקוח בכל שלבי האינטראקציה עם החברה, מתן מענה מידי ללקוח באמצעות אנשי מקצוע מיומנים בתחומי ממשק שונים, מכירות ושירות ממוקדי לקוח, הרחבת המכירות הישירות, חיזוק השותפות עם סוכני המכירות וקיצור תהליך המכירה והשירות.
דוד מימון, סמנכ"ל הלקוחות של אל על, הוסיף כי "התחרות על לבו של הצרכן נמדדת כיום בראש ובראשונה באיכות השירות ללקוח. הקמת חטיבת הלקוחות והעמדת הלקוח במרכז מעגל שירות אחד, שתחילתו בתהליך המכירה וסיומו בסוף הטיסה, תואמת את תפיסת עולמנו. מהלך זה יביא לשיפור הממשק הכולל עם הלקוח ויאפשר לאל על להציע את סל השירותים המלא של החברה."
אל על הקימה חטיבת לקוחות
מנכ"ל החברה חיים רומנו הודיע היום על רה ארגון בחטיבת השירות ואיחוד תחומי השירות והמכירות תחת קורת גג ניהולית אחת. בראש החטיבה יעמוד דוד מימון
00:00 ,01.02.2009
עשוי לעניין אותך
צים תפקוד בספרד את נמל Tarragona במקום ברצלונה
אמיר שני למופז: התערבותך המיידית להקפאת הליכי הגבלת המשקל בנתב"ג
שיתוף פעולה בין אל על לעידן רייכל
לוסי בורכרד פרקה מטען כבד עבור חברת החשמל
נמל חיפה: נחתם הסכם לרכישת עגורנים
חברת KLI: הסתיים בהצלחה מבצע מורכב לשינוע שבעה כלים כבדים