אל על הציגה קו הטיסות הישיר לברזיל

טיסת הבכורה של אל על לברזיל תמריא מישראל במוצאי שבת, ה- 2 למאי 2009 ותנחת בסאו פאולו כעבור 14 שעות ו-45 דקות. החברה משווקת את היעדים בדרום אמריקה במחירי היכרות של 999 דולר


00:00 ,23.03.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

טיסת הבכורה של אל על לברזיל תמריא מישראל במוצאי שבת, ה- 2 למאי 2009 ותנחת בסאו פאולו כעבור 14 שעות ו-45 דקות. החברה משווקת את היעדים בדרום אמריקה במחירי היכרות של 999 דולר
 
חיים רומנו, מנכ"ל אל על, הציג היום בבית שגריר ברזיל בישראל, מר פדרו מוטה פינטו קואליו, את קו הטיסות הישיר החדש לברזיל ולמגוון יעדי דרום אמריקה ואת קמפיין ההשקה אשר ילווה את פתיחת הקו.
 
טיסת הבכורה של אל על לברזיל תמריא מישראל במוצאי שבת, ה- 2 למאי 2009 ותנחת בסאו פאולו כעבור 14 שעות ו-45 דקות. אל על תטוס לברזיל 3 פעמים בשבוע בטיסות לילה ישירות במטוסי ה-777 החדישים. מסאו פאולו מציעה אל על טיסות המשך לעשרות יעדים בדרום אמריקה.
 
הטיסות המשווקות מזה חודש וחצי, מוצעות במחירי היכרות החל מ-999 דולר בלבד. עד כה מכרה אל על אלפי כרטיסי טיסה בישראל ובדרום אמריקה.
 
אל על מציעה מגוון של טיסות וחבילות טיול אזוריות לטובת התיירות הצליינית מדרום אמריקה לישראל, בכלל זה חיבור לטיסות למצרים וממנה ואפשרות חזרה דרך אירופה לטובת העולים לרגל לרומא.
 
אל על משיקה היום את קמפיין הפרסום אשר ילווה את השקת הקו. הקמפיין, בכיכובו של הזמר פאבלו רוזנברג ובהשתתפות אלי יצפאן בתפקיד אורח, הופק על ידי משרד הפרסום מק'אן אריקסון. המסר המוביל את הקמפיין: "אין מקום רחוק מדי". בנוסף יוצאת אל על, בשיתוף פעולה עם משרד התיירות, בקמפיין לעידוד התיירות לישראל בקרב הקהילות הנוצריות והקהילה היהודית בדרום אמריקה.
 
חיים רומנו, מנכ"ל אל על אמר היום: "קו הטיסות הסדיר הישיר הראשון בהיסטוריה בין ישראל לדרום אמריקה הוא אירוע משמעותי עבור אל על, עבור תושבי מדינת ישראל, עבור מאות אלפי יהודים בקהילות דרום אמריקה ועבור מיליוני תיירים וצליינים פוטנציאליים במדינות דרום אמריקה השונות. אין לי ספק כי לעשרות אלפי הישראלים אשר פוקדים מדי שנה את דרום אמריקה, יצטרפו החל ממאי הקרוב אלפי תיירים נוספים. בנוסף אנו צופים צמיחה של עשרות אחוזים בהיקף תנועת התיירות מדרום אמריקה לישראל, עם דגש מיוחד על התיירות הצליינית ותנועה ערה של קהילות יהודיות ממדינות דרום אמריקה לישראל. "
 
טיסה 009 תמריא מישראל 3 פעמים בשבוע: מוצ"ש ב-22:45, שני ורביעי ב-21:45. הטיסות כולן במטוס בואינג 777 חדיש. הטיסות מברזיל ימריאו בימים ראשון, שלישי וחמישי בשעה 19:15 וינחתו בנתב"ג למחרת בשעה 14:55, כעבור 13 שעות ו- 45 דקות.  
 
היום הוצגו לראשונה טיסות ההמשך למגוון יעדים רחב בדרום אמריקה, בכלל זה לארגנטינה, צ'ילה, פרו, אורוגוואי, פרגוואי, קולומביה, בוליביה, אקוודור וכמובן לשאר ערי ברזיל – ריו דה ז'נרו, סלבדור באהייה ועוד.
 
עד כה נרשמו ביקושים גבוהים והוזמנו כ 7000 כרטיסים ליציאות עד סוף 2009, למעלה ממחצית הכרטיסים נמכרו לתיירים מדרום אמריקה לישראל.
 
חיים רומנו הוסיף כי: "על מנת לתת מענה אופטימלי לביקושים הגבוהים של לקוחותינו ליעדי המשך בדרום אמריקה, חתמנו על הסכמים לשיתופי פעולה עם שתי חברות התעופה המובילות בדרום אמריקה: חברת TAMהברזילאית וAerolineas Argentinasהארגנטינאית. הסכמים אלו מאפשרים לנו להציע חיבוריות נוחה בתנאים אופטימליים לעשרות יעדים, בפרק הזמן הקצר ביותר שניתן".