אל על הענישה המעורבים בהחתמת כרטיס נוכחות בניגוד לכללים

פיטורים, קנסות, אי קידום בדרגה והערת אזהרה בתיק האישי - אלה הם העונשים שהטילה הנהלת אל על בסוף השבוע על ארבעה עובדים שהיו מעורבים בהחתמת כרטיסי נוכחות בעבודה עבור עובדים אחרים


00:00 ,21.11.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
פיטורים, קנסות, אי קידום בדרגה והערת אזהרה בתיק האישי - אלה הם העונשים שהטילה הנהלת אל על בסוף השבוע על ארבעה עובדים שהיו מעורבים בהחתמת כרטיסי נוכחות בעבודה עבור עובדים אחרים. על אף שמדובר בעבירת משמעת חמורה המנוגדת להוראות ולכללי ההתנהגות המחייבים את עובדי החברה, לא העלו בדעתם ארבעת הנענשים כי ההנהלה תציב מצלמות נסתרות ליד שעוני הנוכחות האלקטרוניים.

אחד העובדים יפוטר. על שלושת העובדים הנוספים הוטל קנס כספי בגובה שתי משכורות חודשיות. כמו כן, העובדים לא יקודמו בדרגה במשך שנתיים, ותירשם הערת אזהרה בתיקם האישי, שלפיה אם ייתפסו פעם נוספת במעשה דומה יפוטרו אף הם מהחברה.

הנהלת אל על הציבה מצלמות נסתרות ליד שעוני הנוכחות האלקטרוניים. הצבתן של המצלמות וצעדי הענישה החמורים שההנהלה מתכוונת לנקוט עוררו תסיסה בקרב עובדי הקרקע באל על.

לטענת העובדים, לא ייתכן שהנהלת החברה תבלוש אחריהם באמצעות חברה פרטית לחקירות ותציב מצלמות נסתרות כדי להתחקות אחר מעשיהם. העובדים הוסיפו כי גם אם כמה עובדים הפרו את ההוראות, אין לנקוט צעדי ענישה מרחיקי לכת ובוודאי שלא לפטר אותם.

מחברת אל על נמסר אתמול: "העניין נמצא בבדיקה. מעבר לכך, החברה אינה מעוניינת להגיב".