אל על: הסכם הקוד שייר עם אמריקן איירליינס יוצא לדרך

שתי חברות התעופה סיכמו בדצמבר 2007 על שיתוף פעולה בטיסות קוד שייר לעשרות יעדים בצפון אמריקה. הטיסות המשותפות יחלו לפעול בחודש ספטמבר הקרוב


00:00 ,29.07.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

שתי חברות התעופה סיכמו בדצמבר 2007 על שיתוף פעולה בטיסות קוד שייר לעשרות יעדים בצפון אמריקה. הטיסות המשותפות יחלו לפעול בחודש ספטמבר הקרוב
 
פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, יו"ר אל על, חיים רומנו, מנכ"ל אל על, ומריה סבסטיאן, סגנית נשיא שיווק ומכירות אירופה, אפריקה והמזרח התיכון באמריקן איירליינס, הכריזו היום בתל אביב על תחילת הסכם הקוד שייר בין אל על לבין אמריקן איירליינס. הטיסות המשותפות יחלו לפעול החל מספטמבר 2008.
 
כזכור, בדצמבר 2007 סיכמו שתי החברות על שיתוף פעולה בטיסות קוד שייר לעשרות יעדים בצפון אמריקה. בימים אלה נכנס ההסכם לתוקפו והוא מאפשר לראשונה לנוסעי אל על לטוס תחת קוד של חברת תעופה אחת מישראל אל מגוון יעדים רחב בארצות הברית וקנדה, ומשם לישראל. בשלב ראשון ניתן יהיה לטוס בכרטיס טיסה אחד דרך יעדי אל על הישירים לצפון אמריקה ודרך יעדי אל על באירופה, לערים מרכזיות בארה"ב כגון שיקגו, מיאמי, בוסטון, סן פרנסיסקו, דאלאס וושינגטון DC.
 
בשלב השני יורחב היצע היעדים ויכלול גם את אורלנדו, לאס וגאס, סיאטל, סן דייגו, סן חוזה, קליבלנד, פיטסבורג, טמפה, דנוור, הונלולו, מונטריאול ועוד.
 
פרופסור ישראל (איזי) בורוביץ, יו"ר אל על, ציין היום כי "הסכם הקוד שייר בין אל על לאמריקן איירליינס הינו ההסכם הרחב והמקיף ביותר שקייםבין אל על לחברת תעופה זרה. ההסכם, המגדיל משמעותית את מרחב האפשרויות לטיסות ביןישראל לצפון אמריקה, ומשקף את אסטרטגיית אל על 2010 - לפעול כחברה גלובלית בכל רחבי העולםולצמוח בעקביות תוך מתן מענה לתנועה העסקית לישראל וממנה ותוך קידום התיירותלישראל."
 
חיים רומנו, מנכ"ל אל על, אמר הבוקר כי "אנו גאים לחבור לענקית התעופה אמריקן איירליינס, חברה בעלת מוניטין בן למעלה מ-80 שנה שגודלה ומגוון שירותיה מדברים בעד עצמם. הסכם הקוד שייר של אל על עם אמריקן איירליינס הנו מהלך אסטרטגי גדול וחשוב אשר פותח בפני הנוסע  הישראלי אפשרויות רבות ומגוונות. במונחים של עולם התעופה הבינלאומי, אל על היא חברת בוטיק, המובילה בקו תל אביב צפון אמריקה. חבירתה לחברה הגדולה בעולם משלבת את היחס האינטימי והאישי המייחד את אל על, עם העוצמה ומגוון האפשרויות העצום של אמריקן איירליינס."
 
לרגל תחילתו הרשמית של שיתוף הפעולה, הגיעה לארץ מריה סבסטיאן, סגנית נשיא שיווק ומכירות אירופה, אפריקה והמזרח התיכון באמריקן איירליינס. הגברת סבסטיאן ציינה כי "הסכם הקוד שייר יגדיל באופן ניכר את אפשרויות הנסיעה של לקוחותינו מצפון אמריקה לישראל. אל על היא חברת תעופה בסטנדרט איכותי מהגבוהים בעולם ואנו מברכים על שיתוף הפעולה ומצפים בשמחה לראות את נוסעי אל על בטיסותינו".