אל על: המנכ"ל חיים רומנו יסיים תפקידו

רומנו משמש כמנכ"ל החברה מאז חודש מרץ 2005. החברה דיווחה על הפסד של 19.7 מיליון דולר לרבעון השני של 2009. דירקטוריון אל על: מודים לו על תרומתו החשובה לניהול והתפתחות החברה


00:00 ,06.09.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

רומנו משמש כמנכ"ל החברה מאז חודש מרץ 2005. החברה דיווחה על הפסד של 19.7 מיליון דולר לרבעון השני של 2009. דירקטוריון אל על: מודים לו על תרומתו החשובה לניהול והתפתחות החברה
 
מחברת אל על נמסר כי מנכ"ל החברה חיים רומנו יפרוש מתפקידו. בהודעת החברה נמסר כי על פי החוזה שקיים בין רומנו לאל על אמורה להינתן התראה של 18 חודשים לסיום התפקיד אך ככל הנראה הצדדים הגיעו להסכמה כי רומנו יסיים את תפקידו מיד לאחר שיימצא לו מחליף ותתקיים תקופת חפיפה ניאותה בין רומנו למנכ"ל המיועד. מחברת אל על נמסר כי טרם נקבע מחליף למנכ"ל החברה.
 
דירקטוריון החברה ביקש להודות למנכ"ל על "תרומתו החשובה מאין כמותה לניהולה ולהתפתחותה של החברה במהלך חמש השנים שהופקדה בידיו, מעת היותה חברה שאינה ממשלתית ועד כה, וביקש לציין לשבח את עמידתו הבלתי נלאית של המנכ"ל באתגרי הניהול שהתפקיד הציב לפניו".
 
חיים רומנו משמש כמנכ"ל החברה מאז חודש מרץ 2005. רומנו שירת בצה"ל כ-22 שנה וסיים בדרגת אלוף משנה. הוא בעל תואר ראשון במדעי החברה והרוח, אוניברסיטת תל אביב ובעל תואר שני בלימודי עבודה ויחסים בינלאומיים ולימודי AMP (לימודי ניהול בכירים) באוניברסיטת הארוורד. לפני שהצטרף לחברת אל על היה רומנו בצוות ההקמה של חברת פרטנר ובתפקידו האחרון בחברה שימש כמשנה למנכ"ל פרטנר.
 
יש לציין כי רומנו ויתר על כ-1.25 מיליון שקל מהתגמול השנתי שכר ומענקים לשנת 2008. הויתור היה על 20% מהשכר ברוטו ומהמענקים להם היה זכאי בגין שנת 2008. הוויתורים נעשו על רקע המשבר הכלכלי העולמי והמציאות בשוק.
 
נזכיר כי חברת אל על דיווחה על הפסד של 19.7 מיליון דולר לרבעון השני של שנת 2009, זאת לעומת הפסד של 12.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.