אל על הטיסה עשרות ילדים שחוו לראשונה את חווית הטיסה

יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים בינלאומיים באל על אומר: אנו רואים חשיבות רבה בחיזוק הקשר עם הנוער הישראלי כחלק ממיתוג אל על "הכי בבית בעולם"


00:00 ,08.02.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים בינלאומיים באל על אומר: אנו רואים חשיבות רבה בחיזוק הקשר עם הנוער הישראלי כחלק ממיתוג אל על "הכי בבית בעולם"

טיסת 102LY, לאי שם, המריאה ביום ה' 5/2 כאשר על סיפונה עשרות ילדים מאושרים שזכו להגשים חלום ולחוות לראשונה את חווית הטיסה. טיסת 102LY נולדה לפני כשלושה שבועות בתכנית הבוקר של רדיו 102FM ובחסות מחלבות יוטבתה. במסגרת שעשועון רדיו עלה מאזין לאוויר וביקש מתנה מאל על, בהתאם לכללי השעשועון, חברת אל על שהעניקה לו את בקשתו, יכלה לבקש מתנה בתמורה, החליטה כי הנתינה היא הקבלה, וביקשה להעניק חווית טיסה כוללת לכיתת ילדים שכל ילדיה מעולם לא טסו. עקב הפניות המרובות להפקת התכנית, החליטה חברת אל על להיענות לבקשות והעמידה מטוס שלם של 800-737.

הילדים שנבחרו להשתתף בטיסה, כוללים תלמידים מארבעה בתי ספר מאזור המרכז, 65 תלמידים סה"כ.

הילדים חוו בטיסה המיוחדת את כל מרכיבי חווית הטיסה, החל מקבלת כרטיסי הטיסה , הבידוק הבטחוני, הרישום, העלייה לטיסה, ההמראה, הסברי הקברניט, ארוחת בוקר ועוד. כמו כן, ילדי טיסת 102LY, זכו לאירוח אמיתי בהתאם למסורת טיסות הילדים של אל על.

יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים בינלאומיים באל על אמר, כי אל על שמחה לארח את הילדים בטיסה המיוחדת ולאפשר להם לחוות את חווית הטיסה. לדבריו, פעילות זו היא שלב נוסף בפעילויות השונות שמשקיעה החברה בחיזוק הקשר לקהילה ולנוער.

"חברת אל על משקיעה משאבים רבים בפינוק ילדים בטיסותיה על מנת לחזק את הרגשת "הכי בבית בעולם" ולאפשר חווית טיסה מהנה לילדים ולהורים כאחד. לאחרונה הכריזה החברה, לראשונה בישראל, כי החל מיולי 2004 ילדים מעל גיל שנתיים יוכלו לצבור נקודות במועדוני הנוסע המתמיד", הוסיף יואב לוי.