אל על: החל מאוקטובר יתווספו טיסות שבועיות ל-9 יעדים

החברה הודיע כי החל מסוף אוקטובר 2007 תוסיף אל על מדי שבוע טיסה נוספת לבנגקוק, בומביי, בייג'ין, טורונטו, בוקרשט, יוהנסבורג, ורשה, סופיה ומילנו


00:00 ,28.08.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה הודיע כי החל מסוף אוקטובר 2007 תוסיף אל על מדי שבוע טיסה נוספת לבנגקוק, בומביי, בייג'ין, טורונטו, בוקרשט, יוהנסבורג, ורשה, סופיה ומילנו
 
מהחברה נמסר כי תנועת הנוסעים בחודשי החורף (נובמבר עד מרץ) מאופיינת בביקושים גבוהים במיוחד מצד קהל הנוסעים העסקיים אשר חוזרים לפעילות חובקת עולם לאחר חופשות הקיץ והחגים.
 
רמי לוי,  סמנכ"ל מסחר וקשרי תעופה באל על: "אנו בוחנים כל העת אפשרויות נוספות להרחבת התדירויות, שיפור לוחות הזמנים והגדלת היצע המושבים  תוך התחשבות ומתן מענה לצרכים הייחודיים של הנוסעים העסקיים המהווים את אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של החברה."
 
רמי לוי הוסיף כי "נתוני מחקר בקרב לקוחות החברה מעידים על מספר פרמטרים מרכזיים בחשיבותם בבחירת חברת תעופה, בראשם לוח זמנים יציב והיצע תדירויות רחב התואמים את שבוע העסקים בחו"ל. לכן מציעה אל על לוח זמנים בלעדי אשר נועד לתת מענה לצרכים הייחודיים של פלח שוק זה, בד בבד עם היצע המושבים הגדול, טיסות לילה ישירות, קווים בלעדיים, שירותים מקוונים מתקדמים, שירות טרום טיסה מהבית, מבצעים ייחודיים לחברי מועדון הנוסע המתמיד ועוד מגוון שירותים."
 
הביקושים הגוברים ליעדים ארוכי הטווח במזרח הרחוק, בצפון אמריקה ובדרום אפריקה הובילו את אל על לפעול להגדלת תדירויות והיצע המושבים למגוון יעדים כמו בייג'ין, יוהנסבורג, הונג קונג, בומביי, לוס אנג'לס, מיאמי וניו יורק. זאת לצד הסבת כל מחלקות היוקרה במטוסי 777 רחבי הגוף לתצורת מיטה עד סוף החורף.
 
מהחברה נמסר כי מטוסיה החדשים, "שדרות": ו"קריית שמונה", מדגמי 777 החדישים, ישתלבו גם הם בלוח הטיסות החדש ויטוסו בקביעות בקווים לניוארק ולהונג קונג.